ZLRC SG907

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

RvdC

New Member
Lid geworden
12 okt 2020
Berichten
3
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
59
Locatie
Thailand
Hallo allemaal,
Ik heb onlangs de SG907 4K-drone van ZLRC aangeschaft.
Maar mijn frontcamera werkt niet(naar behoren)
Ik gebruik de Hfun Pro-app op Samsung A30(Android 10), Iphone 7(ios14)en Huawei M3-tablet. Wanneer ik de app open, is mijn beeldscherm erg donker en kan ik nauwelijks zien wat erop staat. Nadat je een foto hebt gemaakt, wordt het scherm overbelicht, zodat het helemaal wit is wanneer de drone buiten is. Als je naar binnen gaat, dus donkerder, is de camera ok zolang er niet veel licht is. Nadat ik weer een foto heb gemaakt, schakelt de camera terug naar de "donkere modus", dus na elke foto die ik maak, schakelt hij over. De onderste camera werkt prima.
Verder ... de Hfun pro app en alle andere bruikbare apps blijven altijd op "non fixed mode" en schakelt nooit over naar GPS mode ook al heb ik 16 of meer satelieten op mijn remote.
Mijn telefoon is verbonden met de app, maar niet alle knoppen werken zoals 'unlock' en 'auto take off'
En omdat het niet overschakelt naar de GPS-modus kan ik de vliegmodusfuncties niet gebruiken.
Kalibreren via de app lukt ook niet en de melding "eerst verbinding maken met apparaat" verschijnt maar dat kan ook via de remote.
Ik heb hem op AliExpress gekocht (ja, ik weet het), dus elke service uit China is wishfull thinking.
Ik heb de drone al meerdere keren uit elkaar gehaald om alles na te lopen qua stekkers ed en diverse.apps geprobeerd met precies hetzelfde resultaat.
Zelf denk ik dat het een maandagmorgen apparaat is met misschien zelfs een vleugje Chinese corona en dat de camera gewoon defect is en dat er iets mis is met de gps verbinding naar mijn telefoon.
Ben zelf best wel technisch aangelegd en heb alles al geprobeerd wat ik kon vinden op YouTube en Google.
Dus ik hoop dat iemand hier misschien er een helder idee over heeft.
Veel zal het niet meer uitmaken want heb ondertussen de SG907PRO besteld.

Met vriendelijke groet
René

Verzonden met mijn SM-A305F en de Dronepilots.nl app
 
Ik ben benieuwd, heb zelf ook al gekeken naar de SG907 PRO, hoor graag hoe die bevalt.
Heb zelf de E99 Pro 2 besteld voor heel weinig (15€), is een Mavic Mini cloon.
Kan ik een mooie vergelijkingstest doen...
 
Ja hij is net uit en alleen gezien op AliExpres.
Ik kwam toevallig een filmpje op Youtube tegen.
Heb de Pro genomen omdat ik alles van de oude 907 kan gebruiken. Maar voorlopig staat hij al 10 dagen klaar in China om opgehaald te worden voor transport volgens mijn tracking dus het schiet niet echt op.
Maar laat het wel weten....

Verzonden met mijn SM-A305F en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: jopje en Klaaz
Ik heb een SJRC F11 4K pro gekocht bij trendtrading die is bijna te vergelijken met een SG907 pro.
Mooie lowbuget drone (300,00 euro) voor beginners deze werkt prima doet alles wat hij doet doen.