Zichtbaarheid drone

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Harmis, kan nu kiezen wat voor hem het makkelijkste is.
Dat kan nu inderdaad. Maar één applicatie met meerdere mogelijkheden tot fotobewerking lijkt me handiger dan verschillende losse applicaties. Vandaar mijn tip.
 
Foto's kan je makkelijk verkleinen met " Image resizer for Windows 10 ", kan je zo vinden op MS Website, zou anders uw beeld van de verlichte Mini 2 graag zien.
Heb er ook een filmpje van maar zelfs met de telefoon blijkt dat bestand te groot Ik moet die foto's dus eerst op een pc verkleinen voor ik ze kan uploaden!?.. Da's...onhandig niet? Kan het misschien via whats app naar je sturen...
 
Foto aangepast op mijn telefoon,krijg je wel lage resolutie natuurlijk.
Als ik op de foto klik gaat die open, bij jullie ook?
 

Bijlagen

  • 20221122_112318.jpg
    20221122_112318.jpg
    143,1 KB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt:
kan de foto ook zien, bijgevoegd mijn opstelling, ik let wel op dat de temp op de drone body niet te warm wordt vermits een deel van de ventilatie openingen bedekt is, maar tot nu toe geen problemen gehad3
 

Bijlagen

  • Mini Flash.jpg
    Mini Flash.jpg
    984,6 KB · Weergaven: 15
Vandaag een Vifly strobe geprobeerd, is top met slechts 6gr extra nét 250gr. De mini is nu heel zichtbaar, als ik van mijn scherm opkijk zie ik 'm direct wat toch de bedoeling is!
Wil een foto toevoegen maar bestand is blijkbaar te groot!??
Spijtig genoeg alleen te koop op AliExpress 18,61 € + extra invoerkosten België ?
Of Amazon US 14,99 $ + 11,21 $ + extra invoerkosten België ?
Nog niet op Amazon.nl/de