Typhoon H Zekering vervangen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Hette

New Member
Lid geworden
31 jul 2017
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
45
Locatie
Leeuwarden
Hallo, nieuw hier en in de dronewerld. Behoor helaas tot de 30% die zijn drone in de eerste week crasht. Enorme valse start gemaakt en heb vooralsnog weinig plezier en veel gedoe. Na de crash met het landingsgestel omhoog was de cgo3+ onherstelbaar kapot en na veel overwegingen besloten een nieuwe camera cgo3+ te kopen. Gisteren eindelijk gearriveerd en nu blijkt dat de typhoon hem niet van voeding voorziet. Na wat googelen hoop ik dat het vervangen van een zekeringetje dit kan verhelpen. Heb ontdekt dat die SMD zekeringen veels te klein zijn voor mijn grote handen en slechte ogen... Mijn vragen zijn: Hoe kan ik uitsluiten, of bevestigen dat het probleem de zekering is, (contactpunten gimball met typhoon zijn goed) Ik ben geen electricien, ik weet niet precies hoe ik op de juiste manier en plek spanning kan zoeken. Dan bij eventuele vervanging: welke zekering (het origineel zou een 6A smd K zekering zijn, zie foto. en hoe gaat vervanging is zn werk? foto zekering Ik hoop van harte dat iemand mij op weg kan helpen. Hartelijke groeten, Hette