XIRO explorder V beginner opstart problemen

Prenten

New Member
Lid geworden
9 jul 2024
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
31
Beste ..
Ik ben nieuw in het drone vliegen en mijn vader heeft me deze drone gegeven had deze nog liggen (amper mee gevlogen)

De Drone zelf werkt perfect
Maar na zelf wat opzoek werk bestaat dit merk dus niet meer dus krijg de app niet op mijn telefoon geïnstalleerd voor te kunnen vliegen met de camera ..

Zit wat met handen in het haar zou er graag mee willen vliegen

Hopelijk hebben jullie een oplossing

Mischien een andere app ofzo

Ik hoor het graag ! Mvg

Misschien handig als je iets specifieker aangeeft waar het precies misgaat.

De drone werkt kan hem opstarten en laten vliegen maar als ik hem dus wil verbinden met mijn smartphone om dus ook die HD camera wat eronder hangt te kunnen gebruiken moet ik de app kunnen downloaden om beeld te krijgen maar die bestaat dus niet meer de site van de toestellen bestaat ook niet meer vandaar mijn vraag als er echt geen andere optie is voor beeld te kunnen krijgen op mijn gsm dat ik kan vliegen met beeld/opnemen/fotos maken grtz

Laatst bewerkt:
Houd er ook rekening mee dat je met deze drone in Open subcategorie A3 valt. Je moet dus enige afstand (>150 meter) houden van mensen, wegen, bebouwing, recreatiegebieden, etc. En je hebt een dronebewijs A1/A3 nodig.

Beste ..
Ik ben nieuw in het drone vliegen en mijn vader heeft me deze drone gegeven had deze nog liggen (amper mee gevlogen)

De Drone zelf werkt perfect
Maar na zelf wat opzoek werk bestaat dit merk dus niet meer dus krijg de app niet op mijn telefoon geïnstalleerd voor te kunnen vliegen met de camera ..

Zit wat met handen in het haar zou er graag mee willen vliegen

Hopelijk hebben jullie een oplossing

Mischien een andere app ofzo

Ik hoor het graag ! Mvg
heb er vele van deze-top drone -de app werkt prima met de s5-s6-s7-

Avond!