Xiaomi mi drone 4k

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

gerben1973

New Member
Lid geworden
24 mrt 2018
Berichten
26
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
51
Locatie
enschede
Vliegt als een beest, krijg alleen de Gimbal niet aan de praat.
Gimbal possibly interfered by an obstacle krijg ik op het scherm.
Iemand anders ervaring mee?


Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app
 
Misschien zit de gimbalklem er nog op ?

Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app
Nee je ziet hem bij het aanzetten van de Drone ook wel draaien maar daarna valt de spanning weg en valt ie schuin naar beneden.... Denk software probleem gezien hij bij startup wel beweegt en de camera wel opneemt en foto's maakt

Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app
 
Even een beetje gegoogled en dit is wat ik vond:
 
Heb die video van die Griek gezien en begreep hem niet helemaal, wel een beetje zitten klooien ermee maar mocht niet baten, zal vanavond eens dat op onderste video uitvoeren.
Thanks voor de info sjakie

Verzonden met mijn MI 5s en de Dronepilots.nl app
 
Nou z'n Engels is net zo goed als mijn Chinees.... Snap nog niet helemaal wat hij nu uit wil leggen pfff

Verzonden met mijn MI 5s en de Dronepilots.nl app
 
Hij klinkt inderdaad als Manuel uit Fawlty Towers (I speaka English, I learn it from a book).
Probeer in de comments onder zijn video je vraag te stellen. Ik zie dat hij reageert op vragen.
 
Zit er geen ondertiteling onder de video ? Zodat het Manuel taaltje beter te volgen is ?


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Hahaha, nou ik ben benieuwd.
Ik kreeg overigens zelf het idee dat de twee halve bollen, waar de camera tussen geklemd zit, te strak zitten. Maar ik kan het verkeerd verstaan hebben. :D
 
was een fix voor het jello probleem, niet voor de Gimbal error helaas..... Gearbest al op de hoogte en wacht op antwoord van het technische team

Verzonden met mijn MI 5s en de Dronepilots.nl app
 
Probleem zelf opgelost,
bij startup Gimbal naar rechts draaien en vasthouden, dan als ie wil draaien loslaten en dan vervolgens kun je hem calibreren.
Viel me op dat ie na opstarten Drone elke keer naar links hing hangen.


Verzonden met mijn MI 5s en de Dronepilots.nl app
 
Mooi Gerben.
Zet er anders een videootje van op YouTube. Gewoon in het Nederlands. :)