Xiaomi mi drone 4k camera

Discussie in 'Overige merken en zelfbouwdrones' gestart door MartinR, 11 jul 2019 om 18:40.

1. MartinR

MartinR New Member

Lid geworden:
    donderdag
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik heb een tijdje geleden een stevige crash gemaakt met mijn xiaomi mi 4K drone.
    Heb de body vervangen en alles werkt terug zoals vanouds behalve mijn camera.
    Bij het aanzetten zie je de gimbal netjes calibreren, ik krijg beeld op mijn smartphone van de camera, alleen kan ik de camera niet meer aansturen.
    Wanneer ik de gimbal in de settings wil calibreren krijg ik de melding dat er geen gimbal aangesloten is. Ik heb echter toch beeld.
    Mijn vraag nu, is er iemand met dezelfde drone die bereid is om mijn gimbal even onder zijn toestel te monteren om uit te zoeken waar het probleem zit?

Alvast bedankt,

Martin

2. gijs1

gijs1 Member

Lid geworden:
    4 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    21
  3. MartinR

MartinR New Member

Lid geworden:
    donderdag
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? draadje los of verkeerd om?
    Ik heb alles netjes overgebouwd van de ene body naar de andere.
    Wat dan volgens mij enkel zou kunnen dat er iets scheelt in het verbindingsstuk tussen de body en de gimbal.

4. gijs1

gijs1 Member

Lid geworden:
    4 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat kan ook heel goed. Kabels goed na lopen

Verzonden met mijn SM-G955F en de Dronepilots.nl app

5. gijs1

gijs1 Member

Lid geworden:
    4 mei 2017
    Leuk Bevonden:
    21
    Als de gimbal netjes zich zelf calbereed zit er geen defect in dat systeem. Dus er gaat wat mis in de trigger van je camera aansturing. Dus systeem na lopen van af de camera naar print toe. Misschien breuk in kabel gekomen. Alles even wat door te meten is aan kabel van a naar b meten . Als het niet lukt help je wel. Neem maar contact op via interne mail gr Gijs

Verzonden met mijn SM-G955F en de Dronepilots.nl app

Deel Deze Pagina