wie weet ?

baswel

New Member
Lid geworden
2 feb 2019
Berichten
24
Waarderingsscore
3
Punten
3
Leeftijd
54
Locatie
otterloo
ik ben op zoek naar het telefoon nr.
van de havenmeester cq de exploitant van het zweefvliegveld Soesterberg
wie weet waar ik die ergens kan vinden

Alvast bedankt

Verzonden met mijn SM-G950F en de Dronepilots.nl app
 
Als je dit eens probeert staat in de resultaten de contactpagina van de vliegclub aldaar. Helaas staat daar geen telefoonnummer of emailadres bij waar je naar op zoek bent. Je zou het bij de club natuurlijk wel even na kunnen vragen; daar moeten ze die informatie zeker hebben.

Als het niet lukt via die manier, lukt het misschien KvK-informatie van de betreffende stichting (adres woonhuis waar rechtspersoon ingeschreven staat, geen telefoonnummer).
 
Als je dit eens probeert staat in de resultaten de contactpagina van de vliegclub aldaar. Helaas staat daar geen telefoonnummer of emailadres bij waar je naar op zoek bent. Je zou het bij de club natuurlijk wel even na kunnen vragen; daar moeten ze die informatie zeker hebben.

Als het niet lukt via die manier, lukt het misschien KvK-informatie van de betreffende stichting (adres woonhuis waar rechtspersoon ingeschreven staat, geen telefoonnummer).
bedankt voor de tip

Verzonden met mijn SM-G950F en de Dronepilots.nl app
 
76EACD92-06BE-4A67-BC79-7621D624A725.jpeg Je beter even het secretariaat mailen: secretaris@acvz.nl
Dan heb je het snelste contact.
Het nummer op google is alleen bereikbaar als er gevlogen wordt en is puur operationeel.

Ps de 3km cirkel ( no fly zone) op de kaarten klopt niet.. het middelpunt van de cirkel ligt namelijk op het oude vliegbasis middelpunt in plaats van het nieuwe zweefvliegveld middelpunt ( formeel luchthavenmiddelpunt) . Hierbij de correcte cirkel.
 
  • Leuk
Waarderingen: baswel