Wie gebruikt de DronePilots app nog? (iPhone/Android)

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Waarderingsscore
3.373
Punten
113
Leeftijd
48
Website
www.dronewatch.nl
Zijn er nog gebruikers van de DronePilots forum app voor Android of iPhone?

Ik kan niet goed zien of er nog gebruikers zijn van deze app, maar ik betaal er wel elke maand een bedrag voor om het in de lucht te houden.

Als er zich geen gebruikers van de DronePilots app melden, dan ga ik 'm deactiveren.

In mijn beleving werkt het forum goed (of zelfs beter) in de browser, dus dat is ook een reden hiervoor.

Ik gebruikte hem nog wel, maar ik heb hem niet echt nodig. Ik kan immers met het zelfde gemak een snelkoppeling op mijn smartphone zetten. Dus wat mij betreft mag je hem deactiveren.

• Leuk
Waarderingen: scorpioo en wdejager
Ik gebruikte de app alleen maar, kwam er net achter dat hij niet meer werkte. Browser werkt ook prima, heb maar meteen geregistreerd . App kan wat mij betreft ook weg.

• Leuk
Waarderingen: wdejager
Via het internet lukt het ook dus wat mij betreft kijk ik wel via internet

• Leuk
Waarderingen: wdejager
Vanmorgen weer geprobeerd, wil niet meer lukken via Tapatalk.
Bij wijze van experiment heb ik de Tapatalk koppeling (en de popup die dat met zich meebrengt) ook even uitgeschakeld. Even kijken hoeveel mensen hierdoor worden getroffen. Als iedereen het vervolgens prima vindt om de webversie te gebruiken, dan laat ik het zo.

• Leuk
Waarderingen: scorpioo
Vroeger noemden we dat het "knijp en piep systeem". Tapatalk gebruik ik op mijn telefoon, daar heb ik een aantal forums die ik volg bij elkaar en dat is handig. Op mijn PC/laptop volg ik via de webversie.
Zou het jammer vinden als Tapatalk niet meer mogelijk is.

Ik gebruik uitsluitend de app en heb moeten zoeken naar mijn inlog gegevens om hier te kunnen reageren, daarom kan ik me voorstellen dat verstokte app gebruikers rustig zitten te wachten tot de app weer werkt. Ze zijn zich mogelijk niet bewust van deze discussie en daarom lijkt dit me niet helemaal de juiste manier om hier achter te komen. Persoonlijk werk ik liever met de app.

Ik gebruik uitsluitend de app en heb moeten zoeken naar mijn inlog gegevens om hier te kunnen reageren, daarom kan ik me voorstellen dat verstokte app gebruikers rustig zitten te wachten tot de app weer werkt. Ze zijn zich mogelijk niet bewust van deze discussie en daarom lijkt dit me niet helemaal de juiste manier om hier achter te komen. Persoonlijk werk ik liever met de app.
Noted. Tot op heden nog maar weinig verstokte appgebruikers gehoord, maar ik wacht het even af.

Ik heb de Android versie wel geïnstalleerd op mijn telefoon, maar ik gebruik m eigenlijk nooit (nu uiteraard even geprobeerd e inderdaad werkt dat nu niet). De IOS versie op mijn iPad gebruik ik wel regelmatig (werkt nu ook niet meer, dus). Dus als we het zo laten als het nu is, ben ik aangewezen op mijn Laptop of PC. Ik denk dat tot nu toe ongeveer driekwart van mijn forumbezoek via PC of laptop was, dus "a minor inconvenience" als het blijft zo het nu is. Niet onoverkomenlijk, maar ik zou vaker op het forum kijken als ook de IOS app zou werken, als onderdeel van mijn "dagelijks rondje" op mijn iPad.

Helemaal snappen doe ik het nog niet. Dat je niet een losse app wil onderhouden begrijp ik. Voor Tapatalk is (naar ik meen) niets extra's nodig, is toch een forum instelling? Of ben ik abuis?

Werkte eigenlijk altijd met de app op mijn iPhone/iPad, maar kan me voorstellen dat de kosten niet opwegen tegen het aantal gebruikers.
Kan ook prima via de website.

Laatst bewerkt:
Probeerde net in te loggen via Tapatalk (iOS), wat niet werkte. Meerdere pogingen gedaan dus ik dacht dat het aan mij lag, tot ik inlogde via de browser en dit bericht zag.
Op mobiel vind ik Tapatalk prettig werken. Overzichtelijk en geen advertenties (heb de betaalde versie).
Op mijn MacBook gebruik ik gewoon Chrome wat prima werkt vanwege het grotere scherm. Op mobiel heeft de mobiele versie wat meer afleidende factoren die het scrollen lastiger maken.

Merk dat ik, sinds de app het niet meer doet, ipv elke dag meerdere keren ff kwam kijken, naar dagen achter elkaar niet meer..

Komt denk ik die kleine ongemakken in de browser. Bv:

Als ik aan de onderkant van de pagina ben, en ik wil ergens anders heen (via het menu) dan moet ik eerst weer helemaal naar de bovenkant van de pagina scrollen omdat de advertentie over het menu heen ligt (Zowel in als uitgeklapt)

IMG_5418.png