Welke telefoon DJI Mini 2?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Ik gebruik een 'oude' iPhone 7 sinds ik mijn 1e drone heb. In november wordt dit twee jaar. Op dit moment 12.9 vlieguren, 188 starts en landingen. Nog steeds alle updates kunnen doen, zowel van het iOS als van de DJI software. Het valt mij wel op, dat de iPhone erg warm wordt als ik de DJI Fly App gebruikt. Blijkbaar wordt er erg veel van gevraagd. Binnenkort zal de iPhone 7 vervangen worden door een SE, maar mogelijk de 11. Ook niet het nieuwste model, maar gezien het update beleid van Apple zal ik hier nog jaren plezier van hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: P@trick
Ik schakel net over van de 11 naar de 13. De 11 is niks mis mee hoor, werkt prima.
 
Mooi, dat weet ik dat alvast. Bedankt. Merkte jij iets van erg warm worden van de '11'?
 
Ik heb onlangs een iPad 2021 aangeschaft voor op de controller. Scherm is 10.2 inch en best wel goed te zien ondanks het zonlicht. Kost wel een paar centen. Maar tja, heb geen arendsogen (leeftijd) meer :)
 
  • Leuk
Waarderingen: P@trick
Vandaag wel gemerkt dat met zonnig weer het lastig kijken is op het
spiegelende glas van de iPhone. Volgende keer ook maar eens de iPad er op zetten.
 
Gebruikte Samsung A52 maar ben overgegaan naar een twede hands IPhone 8 plus. Dat is volgens mij een wijs besluitgeweest. De boel is gewoon stabieler. Maar had ik dat geweten bij de aankoop van mijn Mini 2 dan had ik beter kunnen gaan voor de Mini 3 Pro. Maar nadererhand zijn we allemaal wijs...