Welke smartphone’s (android) gebruiken de forumleden voor de Dgi Fly app

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Samsung Galaxy A5 2017, voor rond de 50 euro te vinden op mp. Werkt perfect.
 
Ok dat is al eentje die ik bij m'n lijstje kan zetten. Bedankt!
Hopelijk komen er nog? Liefst een beetje groter scherm richting de 6 inch.
Mvg Wes.
 
Kijk even op de DJI site die hebben een prima compatibiliteitslijstje staan: DJI Fly- DJI Download Center- DJI

In de regel:
-64bit os noodzakelijk
-+4GB geheugen
 
Deze lijst heb ik al bekeken. Vaak zeer dure smarphone +500 euro.
Deze lijst is verre van compleet want er zijn nog veel andere betaalbare smartphones de ook werken.
Bijvoorbeeld samsung A5 zoals met hier eerder is aangeraden en Nokia 7.2 of samsung A51
De regel 64 bit os en voldoende geheugen is zeker zo maar blijkbaar speelt de android versie ook nog een belangrijke rol.
Indien ik er niet meer weet zal ik moeten 2de hands gaan zoeken tussen deze modellen.
Alvast bedankt.
Mvg Wes.
 
Op dit moment kan ik 2de hands ofwel een samsung a50 ofwel een LG g6 (wel 3 jaar oud)kopen.
De lg g6 zou moeten werken als deze android 9 heeft.
Mvg Wes.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,
Ik ben nieuw op het forum.
Ik ook. :)

Ik heb de Mini 2 nu een paar dagen in gebruik als eerste "echte" drone na een aantal goedkope china-drones te hebben gehad. Ik gebruik hem icm een Pixel 5. Ik kan er een oude ipad en een Galaxy Tab 5e aan koppelen, maar ik heb nog niet met die tablets gevlogen.

Als ik even voor mijzelf mag spreken, Geweldige eerste drone. Alles klopt, verbinding, video, stabiliteit, enorme range.. natuurlijk binnen zichtafstand.. ;)

Om even terug te komen, op de telefoon.. als je de app via de playstore kunt downloaden, dan zal hij ook werken. je kunt ook proberen de app te sideloaden mocht je iets verder willen kijken (DJI kan nl niet alle phones uitproberen) en dan kun je de app hier veilig downloaden.
 
Ik gebruikde Umudigi S5 Pro , geweldig toestel , oled scherm , 256 Gig opslag , 6Gig RAM , octa core cpu , 4680Mah Batterij , 6.39 inch scherm 200€ nieuwe aankoop , werkt prima
 
Hallo,
Ik ben nieuw op het forum.
Zelf ben ik 18 jaar actief in het modelvliegen.
Hoofdzakelijk big scale brandstof vliegtuigen.
Nu zou ik graag een mavic mini 2 kopen maar ben eerst nog vanalles aan het uitzoeken.
Op dit moment zit ik nog wat vast omtrent compatibele smartphones.
Zo te lezen zie ik hierboven al enkele modellen die kunnen werken.
Mijn telefoon is dit alvast niet dus zoek ik liefst 2de hands een ander, die ik enkel voor het dronevliegen zou gebruiken.
Dus als er hier nog mensen zijn die enkele modellen kunnen bevestigen die werken met de Dji Fly app zou dit super zijn.
Hoe meer keuze ik heb hoe makkelijker ik een geschikte smartphone kan vinden 2de hands.
Alvast bedankt.

Mvg Wes.
Ik gebruik een 2e hands Samsung A5 2017, voor onder de 50 euro te koop op marktplaats
 
Ik gebruik de xiaomi mi note 10 bij de Mavic mini 1. Deze past in de Controller en de app draait vlot.
Mvg,
Tom
 
ik gebruik een S20+ van Samsung.. werkt perfect in mijn beleving
 
Hoi,
ik gebruik Samsung S10+ en de Samsung Tab S6 werken allebei bij de Mini en de Mini 2.
Had nog een Note 4 willen gebruiken pure voor de drones maar die werkt niet.
 
Heb in het verleden problemen gehad met de Oneplus 5 [overigens heel fijn toestel verder]. De Oneplus 6 deed het wel. Inmiddels
een Samsung Note 10 ook deze geeft geen problemen. [Erg vervelend als je telefoon niet werkt met deze app!]
Wel het display beplakt met een folie die niet reflecteert en ook geen vingerafdrukken achterlaat. Aanrader buiten, beter te volgen wat er gebeurt op het scherm.
Heb de indruk dat het hoofdzakelijk vooral Apple gericht is dit soort dingen.
 
Als je een wat groter scherm wil dat nog in de mavic air controller past, is de iPad mini 3 ideaal. Ik gebruik voor alles Android verder, maar dit ouwe beestje werkt prima met de dji Go 4 app. Lekker groot scherm.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Misschien een domme vraag van een beginnende drone- mini2- gebruiker. Ik heb een paar keer mijn samsung s10 gebruikt en werkte prima....maar stel dat er iemand belt als je vliegt.....?
Omdat ik nog een s8 over heb, dacht ik deze te gebruiken....maar daar zit natuurlijk geen sim kaart in een heeft ook geen internet verbinding.....werkt het dan nog? Zo ja ook de maps functie?
 
Misschien een domme vraag van een beginnende drone- mini2- gebruiker. Ik heb een paar keer mijn samsung s10 gebruikt en werkte prima....maar stel dat er iemand belt als je vliegt.....?
Omdat ik nog een s8 over heb, dacht ik deze te gebruiken....maar daar zit natuurlijk geen sim kaart in een heeft ook geen internet verbinding.....werkt het dan nog? Zo ja ook de maps functie?
Tip: zet je telefoon in vliegtuigstand. Dan heb je nergens last van.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dirkipirki en Klaaz
Black view Max 1. Werkt super . Avonds direct een beamer show geven van de geschoten opnames
 
Misschien een domme vraag van een beginnende drone- mini2- gebruiker. Ik heb een paar keer mijn samsung s10 gebruikt en werkte prima....maar stel dat er iemand belt als je vliegt.....?
Omdat ik nog een s8 over heb, dacht ik deze te gebruiken....maar daar zit natuurlijk geen sim kaart in een heeft ook geen internet verbinding.....werkt het dan nog? Zo ja ook de maps functie?
Mijn telefoon is een Samsung Galaxy S9. Heb nog een S7 liggen, maar daar zit geen simkaart meer in.
Dirkipirki heeft nog een s8 over. Ook hij vraagt zich af dat dat wel werkt zonder simkaart.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Dus als ik mijn S7 koppel aan de controller van mijn mavic air, kan ik deze S7
dan gewoon gebruiken met de app DJI Go 4.