Welke smartphone’s (android) gebruiken de forumleden voor de Dgi Fly app

Klaaz

Member
Lid geworden
4 apr 2020
Waarderingsscore
15
Punten
8
Leeftijd
46
Samsung Galaxy A5 2017, voor rond de 50 euro te vinden op mp. Werkt perfect.

Wes56

New Member
Lid geworden
7 nov 2020
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
39
Ok dat is al eentje die ik bij m'n lijstje kan zetten. Bedankt!
Hopelijk komen er nog? Liefst een beetje groter scherm richting de 6 inch.
Mvg Wes.

Wes56

New Member
Lid geworden
7 nov 2020
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
39
Deze lijst heb ik al bekeken. Vaak zeer dure smarphone +500 euro.
Deze lijst is verre van compleet want er zijn nog veel andere betaalbare smartphones de ook werken.
Bijvoorbeeld samsung A5 zoals met hier eerder is aangeraden en Nokia 7.2 of samsung A51
De regel 64 bit os en voldoende geheugen is zeker zo maar blijkbaar speelt de android versie ook nog een belangrijke rol.
Indien ik er niet meer weet zal ik moeten 2de hands gaan zoeken tussen deze modellen.
Alvast bedankt.
Mvg Wes.

Wes56

New Member
Lid geworden
7 nov 2020
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
39
Op dit moment kan ik 2de hands ofwel een samsung a50 ofwel een LG g6 (wel 3 jaar oud)kopen.
De lg g6 zou moeten werken als deze android 9 heeft.
Mvg Wes.

Laatst bewerkt:

Koriel

New Member
Lid geworden
21 nov 2020
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
51
Hallo,
Ik ben nieuw op het forum.
Ik ook. :)

Ik heb de Mini 2 nu een paar dagen in gebruik als eerste "echte" drone na een aantal goedkope china-drones te hebben gehad. Ik gebruik hem icm een Pixel 5. Ik kan er een oude ipad en een Galaxy Tab 5e aan koppelen, maar ik heb nog niet met die tablets gevlogen.

Als ik even voor mijzelf mag spreken, Geweldige eerste drone. Alles klopt, verbinding, video, stabiliteit, enorme range.. natuurlijk binnen zichtafstand.. ;)

Om even terug te komen, op de telefoon.. als je de app via de playstore kunt downloaden, dan zal hij ook werken. je kunt ook proberen de app te sideloaden mocht je iets verder willen kijken (DJI kan nl niet alle phones uitproberen) en dan kun je de app hier veilig downloaden.