Welke Samsung tablet is compatibel met de mavic pro en welk type moet ik dan hebben

Samsung tab a sowieso

Verzonden met mijn klapmobiel
 
Hmmm. Heb zelf juist mindere ervaring met Samsung Galaxy TabA6 7 inch 2016. Heb daar al het e.e.a. over geschreven onder kop
'No signal', Litchie?, andere device?

Ik denk dat zowel processor van 1.3 Ghz als RAM van 1.5 Gb wat te licht zijn, hoewel ik deze tablet in tweede instantie alleen maar voor de Mavic gebruikte. In combinatie met 'Here', dat wel. Het kan ook zijn dat de oorzaak bij de Androidversie ligt die ook een keer een update van Samsung heeft gehad. Ik ben een jaar geleden begonnen met deze tablet, toen naar mobiel Samsung Galaxy S4 Mini, wat goed ging tot ook weer een Android update. Hoe dan ook, ik heb sinds begin december een tweedehands mobiel Samsung Galaxy S5 met 2.5 Ghz processor en 2.0 Gb RAM en na één hapering tijdens de eerste vlucht heb ik daar tot nu toe probleemloos mee gevlogen. Dit was ook de goedkoopste oplossing (€ 150,- ). De S5 schreeuwt ook om een update van Android maar dat doe ik maar even niet. Ik gebruik de S5 alleen voor de Mavic, heb er ook geen sim kaart in en hij staat meestal in vliegtuigmodus.

Welke Samsung tablet je wel moet hebben weet ik dus ook niet. Misschien richting een Galaxy Tab S2, met een processor snelheid van 1.8 Ghz maar wel 3 Gb RAM. Deze is 8 inch maar zo te zien is het model vooral breder dan mijn A6 7 inch en zou je hem in de controller moeten kunnen gebruiken.

Lastig verhaal toch wel. Ik heb in dit deel van het forum ook gelezen over dure Ipads die de GO4 app niet goed verteren, erg warm worden e.d.

Succes met kiezen.

Groeten,

Marcel
 
Mini iPad 4 nemen, erg goed, geen probleem met installeren van de GO 4 app en geen last van oververhitting, ondanks het zeer warme weer van de laatste tijd.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Mede op advies van enkele forum leden op mp eem moto g5 aangeschaft. Uiteraard geen tablet formaat maar werkt goed en kost een stuk minder.