welke opleiding bedrijf is goed? voor roc-light

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Bugsvoyager

New Member
Lid geworden
13 apr 2018
Berichten
15
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
42
Locatie
Nederland
goededag allen,

deze topic zal vast al een paar keer geweest zijn maar door al die verschillende topic kan ik niet echt vinden wat ik zoek.

ik heb al voor gesteld bij een andere topic maar ik doe het hier even algemeen.
ben john
36 jaar oud
heb mavic pro platium.
woonachtig arnhem
reden waarom ik graag licentie is mogelijk in de toekomst voor hobby extra bij verdienen op gebieden waar recreatie niet mag komen.

en zoekt een bedrijf die goede naam heeft en een licentie waar ik over de hele wereld kan gebruiken.
naam van het bedrijf
hoe worden de lessen gegeven.
wat eventueel kosten zijn.
en natuurlijk advies en tips zijn altijd welkom.


mvg john
 
Ha John, helaas: een licentie die je overal ter wereld die kun je vergeten. Momenteel zijn de ROC-light en RPA-L papiertjes alleen iets waard in Nederland, niet daarbuiten. Het lijkt erop dat de Europese opvolger van het ROC-light over een jaar (als de Europese regelgeving van kracht wordt) wel in andere EU landen gebruikt kan worden, maar buiten Europa kun je het dan nog steeds vergeten.
 
  • Leuk
Waarderingen: vayreda en Bugsvoyager
Ha John, helaas: een licentie die je overal ter wereld die kun je vergeten. Momenteel zijn de ROC-light en RPA-L papiertjes alleen iets waard in Nederland, niet daarbuiten. Het lijkt erop dat de Europese opvolger van het ROC-light over een jaar (als de Europese regelgeving van kracht wordt) wel in andere EU landen gebruikt kan worden, maar buiten Europa kun je het dan nog steeds vergeten.
Aa ah duidelijk

Kwestie afwachten