Welk ''aftermarkt'' heb jij gekocht voor je Mavic Pro ?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Ik heb onlangs deze Mount aangeschafd!!
2aa3667af2327eb9bd5d06f2d990e8a2.jpg
6a437e927c66420626f4a7f55ad38dd9.jpg
7dfbe76f95269eca8416bd8313ff519b.jpg



Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: vayreda
Ik heb hem zojuist ook besteld. Hij komt uit Noorwegen begreep ik. Ben zeer benieuwd. Hij ziet er uit als of er goed over nagedacht is.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

Ik heb m al, en hij werkt erg goed. Stabiel ding, ideaal voor een tablet. Merk wel dat ik hem niet vaak (meer) meeneem vanwege zijn omvang en omdat ie bij mij niet in m'n kist past.. dus ik biedt hem weer te koop aan! Mocht iemand interesse hebben, laat het even
36d4e566e9d3ccf43bdb661c14e3ed4e.jpg
weten..


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb zelf een aftermarkt product ontworpen en laten maken
bc4ee6b30aaff1243eeaa4c72d9417bb.jpg


6943a60505d0590f662f2255a29048b8.jpg


Laat maar even weten wat jullie er van vinden

Peter


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Leuk bedacht @Dodosi !
mijn moeder heeft een borduurmachine, zoiets zou ik ook eens kunnen doen :D leuk idee!
 
ik kwam dit tegen, vind dit heel interessant
 
  • Leuk
Waarderingen: Soneg
Zeker interessant. Ga in januari naar de VS, misschien een cadeautje voor mijzelf
 
ik kwam dit tegen, vind dit heel interessant

Ik heb dat ook gezien en vindt dat ding heel interessant. Ik had hem al bijna gekocht, maar twijfel nog omdat hij (nog?) niet gecertificeerd is voor de Google Play Store en slechts Andriod versie 5 heeft. Hierdoor kun je geen offline maps laden voor de DJI GO 4 app. (ok, er schijnen hacks te zijn ...) Ook is er een speciale DJI Go 4 app nodig die aangepast is voor deze Epson Moverio BT300. Die versie is wel gratis via de eigen Moverio app store te verkrijgen, maar loopt wel iets achter na een nieuwe versie. Ook hebben ze een soort samenwerkingsverband met DJI, maar ik denk dat DJI zich voorlopig nog op hun eigen (monster) goggles blijft concentreren, helaas. Ik heb DJI goggles maar vlieg er zelf niet mee. Voel me teveel afgesloten. Soms laat ik omstanders er nog door kijken terwijl ik vlieg.

De Epson Moverio bt300 lijkt mij geweldig vanwege de heldere Oled technologie en de 'situational awareness' die je behoudt. Dat had ik ook met mijn analoge VUZIX wrap 1200vr uit 2011 voor mijn Phantom 1 en 2 (niet de vision) met Gopro 3 waarbij ik gemakkelijk over of onder de bril kon kijken. Helaas mag ik die zeer waarschijnlijk ook niet meer gebruiken en heeft trouwens geen HDMI aansluiting. Al heb ik een convertertje ervoor maar dan nog is de resolutie (800 x 600) en de bediening van de tablet een probleem.

Ik hoop dat die Epson toch nog wat verbeterd gaat worden want dat getuur op een tablet in plaats van naar je drone en omgeving vind ik bijna gevaarlijker dan vliegen met de DJI Goggles al dan niet met extra waarnemers.
Ik wacht nog even een paar maanden met de aanschaf, hij is er imo nog niet helemaal klaar voor, maar zou voor mij DE oplossing kunnen zijn. En wettelijk zou een Augmented Reality bril een voorkeur boven de overige manieren, VR-bril (reeds verboden) of turen op een nauwelijks zichtbaar tabletschermpje, moeten hebben. Dit vanuit mijn praktijk ervaringen.

Inmiddels ook in Nederland te koop voor E 849,- zonder extra FPV accessoires: https://www.epson.nl/products/see-through-mobile-viewer/moverio-bt-300.
Je kunt op deze pagina info opvragen om die bril te ervaren ... niet dus, je krijgt de Epson nieuwsbrief over de laatste printer en andere producten. Niets over AR-bril.
 
Laatst bewerkt:
Aardig, maar wel prijzig
Precies.
Ik heb het er wel voor over, maar het moet wel af zijn.
Ik vind niet dat het die prijs nu waard is voor een android 5 toestel zonder google mogelijkheden. Daarom hou ik een vinger aan de pols en wacht tot de software moderner is.