Weekendje met vakantie te Noorwegen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

MTito

Well-Known Member
Lid geworden
17 okt 2016
Berichten
458
Waarderingsscore
405
Punten
63
Leeftijd
60
Locatie
Noorwegen
Website
www.titodesign.no
Op 13 augustus zijn wij terecht gekomen op camping Sjøenden te Trysil. Mooie camping in een heel mooi en rustig natuurgebied. Onze zoon waarvan de schoonouders aan dat water wonen komt aanvaren met het broertje van zijn vrouw. Met 1 van hun boten gingen zij proberen wat vissen te vangen in het water waar wij aan stonden op de camping. Dit is de film geworden met aan het einde een 360° opname boven dat water.

Link naar de film vind je HIER!
 

Bijlagen

  • mini_- FB panorama.jpg
    mini_- FB panorama.jpg
    66,8 KB · Weergaven: 30
Mooi gemaakt!
Groeten uit Lom, vandaag uit het Nationaal Park Rondane gekomen. Volgens de "Europe Drone Safety Map | Altitude Angel" mag je bijna nergens vliegen in Noorwegen, zoveel rode vlakken als er zijn. Is er een betere website waarop ik kan kijken?
 
Mooi gemaakt!
Groeten uit Lom, vandaag uit het Nationaal Park Rondane gekomen. Volgens de "Europe Drone Safety Map | Altitude Angel" mag je bijna nergens vliegen in Noorwegen, zoveel rode vlakken als er zijn. Is er een betere website waarop ik kan kijken?
Hei, bekend gebied. Zijn wij deze zomervakantie ook geweest maar niet gevlogen. De regels hier in Noorwegen zijn zoals ze Europees gelden. Verschil is dat er op de drones die in Noorwegen vliegen een telefoonnummer en naam van de piloot moet staan zo ook op de controller. Verder zijn er gebieden waar niet gevlogen mag worden en de meest weet ik uit mijn hoofd, gebruik dus geen app. Vliegen mag je niet in Rondana en bijvoorbeeld ook niet bij de Borgund staafkerk en natuurlijk niet in de regios van vliegvelden.
 
Daar sta ik nu! Het is alleen wat drukker. We hebben hier in het verleden ook wel gestaan, toen was het bijna leeg.
Het is één van onze favoriete plekken. Leuk, die 360 gr. opname!

Wij zijn de tweede van rechts, de donkergrijze bus. Toch nog even leuk wat foto's gemaakt, met de Mini 2 :)

2022-noorwegen-72.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Ivy en MTito
Daar sta ik nu! Het is alleen wat drukker. We hebben hier in het verleden ook wel gestaan, toen was het bijna leeg.
Het is één van onze favoriete plekken. Leuk, die 360 gr. opname!

Wij zijn de tweede van rechts, de donkergrijze bus. Toch nog even leuk wat foto's gemaakt, met de Mini 2 :)

2022-noorwegen-72.jpg
Mooie opname, vanaf ons huis 100 km rijden, dus we komen daar nog wel eens een lang weekend.
 
Ik zie op 00:18 dat het Noorse landschap ook al vervuild begint te raken met windmolens. :(
 
Nee Sjakie, dat zijn ventilatoren omdat het anders zo warm is. Dat maakt het weer een beetje behagelijk ipv bloedheet, snappie.....:p;)
Aha, en dat blazen jullie dan onze (NL) kant op? Vandaar die hitte hier.
 
Aha, en dat blazen jullie dan onze (NL) kant op? Vandaar die hitte hier.
Juist, jij snapt hem Sjakie. We hebben alleen teveel geblazen, temperatuur in ons dorp is voor dit jaar relatief laag. Maar ja, lage temperaturen kun je je tegen kleden en de warme niet, toch!
Maar we hebben er wel mooie kleuren aan overgehouden, vanuit de drone gezien!
 
  • Leuk
Waarderingen: BramB en Sjakie