Wat brengt DJI in 2022? Inspire 3, Mini 3, FPV Mini en Mavic 3S, volgens geruchten

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.280
Waarderingsscore
2.918
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl
Wat brengt DJI in 2022? Inspire 3, Mini 3, FPV Mini en Mavic 3S, volgens geruchten

Wat kunnen we in 2022 van DJI verwachten aan nieuwe drones? Volgens een spreadsheet die werd getwitterd door @DealsDrone kunnen we een Inspire 3, Mini 3 en FPV Mini verwachten, naast een aantal andere nieuwe producten zoals een RS3/RSC3 gimbal en Pocket 3 actiecamera. Een ander gerucht dat door de Chinese twitteraccount in de wereld heeft geholpen betreft de komst van een Mavic 3S.

Lees verder
 
Dat ze eerst maar eens die Mavic 3 firmware update uitbrengen :D
 
Ze kunnen uitberngen wat ze willen, maar ik steek geen euro meer in de overgeprijsde troep van DJI
 
Ik verwacht dat het voor de fabrikanten commercieel aantrekkelijker is om een nieuw model op de markt te brengen en zo weer nieuwe verkopen te genereren.
 
  • Leuk
Waarderingen: rcee
Ik verwacht dat het voor de fabrikanten commercieel aantrekkelijker is om een nieuw model op de markt te brengen en zo weer nieuwe verkopen te genereren.
Daar ben ik ook bang voor. Maar misschien komt er een soort van overgangsregeling; al lijkt me dat niet heel erg waarschijnlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: rcee