waar scancam drone kopen?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

empat

New Member
Lid geworden
9 jan 2019
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
35
Locatie
deventer
Weet iemand waar ik een scancam drone kan kopen? Is deze uberhaupt te koop? Of een andere drone waarmee ik hetzelfde kan doen?
 
Weet iemand waar ik een scancam drone kan kopen? Is deze uberhaupt te koop? Of een andere drone waarmee ik hetzelfde kan doen?
Zal vast wel ergens te koop zijn. Maar autonome vluchten zijn we nog lang niet klaar voor wat wetgeving betreft denk ik. Het is een leuke toekomstvisie en daar blijft het er nog wel even bij.
 
Het nog maar de vraag of deze scancam drone ooit in productie komt.
Je zou de fabrikant kunnen mailen.
Anderzijds mensen in het gebied, dat je geërfd hebt, mogelijk bereid om een oogje in het zeil te houden.
Bij ons doen de buren het tijdens onze afwezigheid.
Je kunt ook camera’s installeren en via je smartphone bekijken.
Zoek beveiligingsfirma’s, die dergelijke apparatuur kunnen leveren of je op het spoor zetten.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Dank je wel.

Ik ben ook beveiligingsbedrijven aan het benaderen. Tot nu toe helaas nog niets gevonden. Voor de buren is het op dit moment ook lastig om overal een oogje in het zeil te houden. Een drone lijkt mij echt een supersysteem.

Overal camera's installeren om het hele gebied te dekken is ondoenlijk omdat ik er dan 1000 of misschien nog wel meer moet aanschaffen. Van mobieltjes en andere systemen ga ik ook gebruik maken.

Naast lijfelijke bewaking wil ik graag drones. Maar goed, dan moeten ze wel te leveren zijn.

Ik geef mijn zoektocht uiteraard nog niet op. Ik hoop dat iemand mij nog DE TIP geeft :)
 
Als ik je zo hoor, moet het nogal een groot gebied zijn. Wordt nogal een dure liefhebberij en is het zo belangrijk, dat er permanente bewaking moet zijn ?
 
Daarom wil ik ook graag een drone dan wordt het een minder dure liefhebberij denk ik, hoop ik.

Maar er moet zeker permanente bewaking zijn. In onze wereld bestaan er mensen die het verschil niet weten tussen mijn en dijn.
 
ScanCam-drone houdt de wacht over je huis (...) Ik hoor heel graag of iemand weet waar ik zo'n drone kan kopen.
Ik zou (gezien AnsuR Acquires Scandicraft) contact opnemen met iemand van AnsuR, rechtstreeks met iemand van Birdeye | UAV Solutions, of mogelijk met het Noorse leger, die dit systeem blijkbaar ooit hebben getest?

Gezien de tekst
Het systeem werd een paar jaar geleden al ontwikkeld door het Noorse bedrijf Scandicraft. (...) Of de ScanCam in productie wordt genomen is niet bekend.
in het nieuwsbericht uit 2015 dat je noemt, het feit dat het nieuws dat ik hierboven aanhaal alweer uit begin 2011 is, en ik zo gauw niets lees over een security monitoring drone op de Birdeye website, geef ik je weinig kans, eerlijk gezegd.

Als ik de Birdeye website lees, lijkt het bedrijf zich op dit moment voornamelijk bezig te houden met software voor het live overbrengen van hoge kwaliteit video- en fotobeelden over verbindingen met lage kwaliteit/capaciteit, die dan goed gebruikt zouden kunnen worden door/met bijvoorbeeld drones, en niet zozeer (meer) met daadwerkelijke drones. Meer telecommunicatie dan iets waar je voor je huidige vraag op korte termijn iets aan zou kunnen hebben.

Maar ik zou eens contact met ze opnemen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dennis Mengerink
Mag je überhaupt wel boven dat gebied vliegen ? Zo niet is alle inspanning tevergeefs.
Zou wel aardig zijn, als we weten over welk gebied/land praten, anders is het zo anoniem.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr
Mag je überhaupt wel boven dat gebied vliegen ? Zo niet is alle inspanning tevergeefs.
Zou wel aardig zijn, als we weten over welk gebied/land praten, anders is het zo anoniem.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Ja dat is eigen terrein. Niet van mij trouwens. Ik kan helaas niets zeggen over waar het is. Dat is niet handig. Er moet wel het een en ander overlegd worden met regelhandhavers mbt drones / vergunningen e.d. van het land omdat je niet zomaar ergens kunt gaan vliegen met zo'n ding. Dat laatste vind ik ook wel logisch. Graag wilde ik alleen weten waar ik een dergelijke drone kan kopen. Het lijkt erop dat ik verder ben geholpen. Dank je wel allemaal.
 
Ja dat is eigen terrein.

Dat zegt (ook in Frankrijk?) helemaal niks; het gaat om de regels van het luchtruim en de veiligheid. Grondeigenaren hebben in principe niets te zeggen over recht van overvliegen, als luchtvaartrichtlijnen en regels van veiligheid en privacy worden gevolgd.
 
Hij blijft een beetje in nevelen gehuld en dat moeten we dan ook maar zo laten denk ik.
Hij heeft het over een groot gebied ergens op de wereld en dan later, ja maar dat terrein is niet van mij, als het gaat over mag je daar wel vliegen.
Hoef het trouwens ook niet meer te weten............




Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Waarom wil je het zo graag weten waar en wat het is PHTB? Maar ik mag het terrein gebruiken van de eigenaar. Ik moet het een en ander zien te regelen om ervoor te zorgen dat ik erover mag vliegen. Eigenlijk zie ik op dat laatste vlak geen problemen.
 
Ik ben toch duidelijk geweest in mijn laatste bericht ? Als je iemand helpt, is het toch aardig , als die er wat meer over verteld ?
Het is geen winkel, waar je boodschappen doet.
 
Meh. Je hoeft de vraag niet te beantwoorden. Verwachten dat je de details te horen krijgt is net zo wazig als verwachten dat mensen ze niet vragen.

Om terug te komen op de originele vraag en gezien de informatie die er nu is, lijkt me dat het hele terrein bewaken een leuke bonus is waar het de TS niet om te doen is. Op dat terrein staat ook eigendom van de TS. Dat zal niet vanaf 180 verschillende punten te benaderen zijn. Een mix van raspberrys met camera's, beweging, geluid en licht sensoren, en je komt een heel eind, zonder drone.

Vaak is in dit soort gebieden vigilante actief, die je in kan huren.

Suc7 met je oplossing, eventueel hoor ik graag hoe je het aangepakt hebt, zeker als er wel een drone in het pakket maatregelen zit :)
 
Empat is erg duidelijk in zijn zeer goede vraag over huidige technologie-mogelijkheden. Het gaat er hier niet om waar zijn lap grond ligt, hoe groot het is, en wat er allemaal wel niet op staat, dat is een compleet andere vraag en dat hoeft hij ook niet aan te geven.
Empat geeft zelfs aan dat hij met handhavers om tafel moet, dus dat zit vast wel goed.
Ik word er niet vrolijk van dat Empat eerst ALLES op tafel zou moeten gooien om een standaard vraag te mogen plaatsen.
Ga even terug naar de vraag 'waar kan ik een scancam-drone kopen'.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
Meh. Je hoeft de vraag niet te beantwoorden. Verwachten dat je de details te horen krijgt is net zo wazig als verwachten dat mensen ze niet vragen.

Om terug te komen op de originele vraag en gezien de informatie die er nu is, lijkt me dat het hele terrein bewaken een leuke bonus is waar het de TS niet om te doen is. Op dat terrein staat ook eigendom van de TS. Dat zal niet vanaf 180 verschillende punten te benaderen zijn. Een mix van raspberrys met camera's, beweging, geluid en licht sensoren, en je komt een heel eind, zonder drone.

Vaak is in dit soort gebieden vigilante actief, die je in kan huren.

Suc7 met je oplossing, eventueel hoor ik graag hoe je het aangepakt hebt, zeker als er wel een drone in het pakket maatregelen zit :)
Domme vragen zijn vaak het beste, wat is 'De TS'?