Vraag aan Wiebe

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Hiddedrone

Member
Lid geworden
8 feb 2018
Berichten
94
Waarderingsscore
18
Punten
8
Leeftijd
25
Locatie
Nieuwland
Ha Wiebe,
Ik keek pasgeleden jouw review van de mavic 2 zoom, daar had je het over dat je wel een keer kon uitleggen hoe je dollyzoom maakt door middel van bewerken zonder de 2 zoom. Nu is mijn vraag, ik heb even gezocht maar ben een dergelijk iets nog niet tegengekomen, bestaat de uitleg wel al?

Mvg, Hidde
 
Hidde, ik neem aan dat ik ook mag antwoorden op een vraag aan Wiebe.

De uitleg bestaat. Ik weet niet welke video-editor je gebruikt, maar hier heb je wat tutorials voor het maken van het effect. Als je een andere editor gebruikt, vervang 'premiere pro' dan in de zoekopdracht.

 
  • Leuk
Waarderingen: wdejager
Ha Wiebe,
Ik keek pasgeleden jouw review van de mavic 2 zoom, daar had je het over dat je wel een keer kon uitleggen hoe je dollyzoom maakt door middel van bewerken zonder de 2 zoom. Nu is mijn vraag, ik heb even gezocht maar ben een dergelijk iets nog niet tegengekomen, bestaat de uitleg wel al?

Mvg, Hidde
Ha Hidde, die uitleg heb ik inderdaad nooit meer gepubliceerd, schaam schaam. Maar wat niet is kan nog komen. En inmiddels ben je al op weg geholpen zie ik, dus daarmee is jouw vraag alvast beantwoord.
 
Ha Hidde, die uitleg heb ik inderdaad nooit meer gepubliceerd, schaam schaam. Maar wat niet is kan nog komen. En inmiddels ben je al op weg geholpen zie ik, dus daarmee is jouw vraag alvast beantwoord.
Ik heb inderdaad al een goede uitleg.online gevonden. Daar maar mee aan de slag volgende week.

Verzonden met mijn Redmi 8A en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: wdejager
Het effect zit erin, maar het is dat ik wist waar ik op moest letten. Het gaat langzaam, misschien dat een snellere beweging het effect vergroot. En er op de achtergrond te weinig in beeld (vooral lucht) waardoor het effect ook niet zo effectief is.
Maar, je hebt het wel werkend voor elkaar gekregen. Nu nog even fine tunen.
 
ik ga morgen naar de pier dan ga ik je tips meenemen bij het reuzenrad, bedankt!
 
Onder deze hoek zou het wel eens een mooi effect kunnen geven.
maxresdefault.jpg
Ik ben benieuwd en succes.
 
Veel beter! Mooi effect.