Voorstelrondje; Bob v/d Meij

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

BobvdM

Active Member
Lid geworden
9 sep 2016
Berichten
435
Waarderingsscore
88
Punten
28
Leeftijd
32
Beste lezer,

Mijn naam is Bob van der Meij, 25 lentes jong en sinds begin dit jaar 'piloot' van een DJI P3P. Dit heeft vooral geresulteerd in een veelvoud aan luchtvideo compilaties m.b.t. fotogenieke plekjes door heel het land.

Mijn interesse in drones werd al enkele jaren geleden gewekt ten tijde van mijn studie in het veld van geo-informatie. Ik heb reeds theoretische en empirische onderzoeken afgerond naar de inzet van drones t.b.v. toepassingen in de landbouw en gewassen studies, evenals m.b.t. de inzet van deze opkomende technologie binnen de watersector. Zodoende heb ik veel kennis opgedaan inzake de verschillende platformen, een variëteit aan sensoren door het elektromagnetische spectrum, wet- en regelgeving omtrent hobbymatig en bedrijfsmatig gebruik, generieke mogelijkheden en beperkingen, verwerking van data tot informatie producten, en een veelvoud aan toepassingen. Ik zal tevens op korte termijn, na verkrijging van het ROC-light, de waarde van drones nader gaan verkennen en demonstreren binnen de wereld van geo-informatie en geodesie.

Ik ben benieuwd welke ontwikkelingen de totstandkoming van dit forum teweeg gaan brengen. Waar wenselijk ben ik altijd bereid om in de functie van gebruiker, dan wel moderator, een bijdrage hieraan te leveren.