Voorstellen en vraagje

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Elroy

New Member
Lid geworden
23 nov 2018
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
55
Locatie
Utrecht
Hallo allen,
Ik ben Elroy uit Utrecht, getrouwd en heb 1 zoontje.
Een van mijn hobby's is filmpjes maken en bewerken.
Zodoende heb ik vandaag een 2e hands Mavic gekocht om vanuit de lucht opnames te maken en gebruiken in mijn film.
Mijn vraag, ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Bij het downloaden van de dji go 4 app kreeg ik na het invoeren van mijn gekozen wachtwoord een pop up met; check de box to sign up.
Ik heb geen idee wat ik nu moet doen? Iemand een tip?
Alvast dank!
 
Al gevonden, een vinkje vergeten.... Een echte beginner!
 
Hi allen,
Ga vandaag maar eens een poging wagen om verbinding te krijgen en misschien een stukje de lucht in? Ga ook eens rond kijken in een paar topics hier.
 
Nou, pfff was er al bang voor maar kom niet echt ver.
Blijf vast zitten bij connecting.
Ik ben bang dat ik geen goede kabel heb van mijn android phone naar de controler.
De man van wie ik hem heb had iphone en alleen die kabel.
Heb ik gisteren bij de mediamarkt een telefoonkabel gekocht met een usb vrouwtje en een contra kabel usb man naar telefoon.
Volgens de verkoper geen probleem, maar ik heb nu mijn twijfels....
 
Bij Apple adviseren ze, alleen hun kabeltjes te gebruiken of hun opladers. Bij een grote webwinkel verkochten ze alternatieve kabels en dat gaf problemen. Op marktplaats kom je soms originele kabels tegen en DJI levert ze bij de aankoop mee , voor zowel iPhone als de Android telefoons.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Schakelaar stond op wifi, vandaar geen connection.
Maar vandaag voor het eerst gevlogen op een strandje, erg leuk. Al een paar aardige opnames gemaakt. Moet wel oefenen om vloeiend te sturen en gevoel van richting te krijgen.
 
Welkom Elroy, en veel veilige km vliegplezier.