Voorstellen DJI zoom 2

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Ik wil mij even voorstellen, ging niet helemaal goed. Dus probeer het zo. Ik ben Sander, Woon in Groningen. Deze drone gekocht voor de vakanties. Met name de ruige natuur spreekt mij(ons) aan.

Ik heb nu twee weken een drone en ben mij volop aan het verdiepen in alle regels. Ik wil de drone vooral gebruiken voor foto’s. Het is allemaal nieuw. Ik ben gestart met de DJI Mavic zoom 2. Gelijk twee extra accu’s en een Lowepro tas, filter voor de camera, lading pad, iPhone houder en pootjes voor de drone. Eerst wel even genoeg. Oja nog een boek van drone fotografie. Ik. Ben verder volledig blanco...


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Welkom Sander! Mooie eerste drone. Ik denk dat je snel aan de slag kunt nadat je het boek hebt gelezen. Ik neem aan dat het om 'Dronefotografie' gaat? Als je vragen hebt, let us know.
 
IMG_0529.JPG Dag Wiebe, Klopt helemaal. Inmiddels al wat vluchten gemaakt. Wel is het lastig om goed te kunnen zien waar je wel of juist niet mag vliegen. Ook met de kaart van de Rijksoverheid Overzichtskaart vliegen met drones | ministerie van Infrastructuur en Milieu is het soms nog puzzelen. Ik vlieg het liefste zonder andere mensen in de buurt. Ochtend of einde van de dag. IMG_0261.JPG

Ik ben het nog steeds allemaal aan het uitvogelen.




Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app