Voorschriften in diverse landen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Denemarken:

Niet vliegen boven steden, dorpen, campings.

(Verder zijn alle regels in ned. van toepassing)

Mocht je dat wel willen; toestemming vragen bij de plaatselijke politie.
(Let op: heb je geen licentie, dan heeft zo n aanvraag geen zin)


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Toch mooi dat het idee blijft 'leven'. Ik had al een leuke domeinnaam en ben al bezig met een soort contactpagina voor droners, een soort maatjes-zoeker. Ik heb echter voldoende ruimte om de buitenlandse regels ook mee te nemen. En nee, ik ben niet commercieel, het is puur een hobby van mij om sites te bouwen/onderhouden. Ik zal hierover vanmiddag een nieuw topic maken.
Groeten Dennis.



Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Al een site up and running?
 
De puntjes moeten nog op de i gezet worden, ik wacht nog steeds op reactie van de moderators. Als ik niets hoor gaat ie binnenkort online.
Groeten Dennis.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Dennis, ik ben bang, dat ze het niets eens gezien hebben of anders de “noodzaak” er niet van inzien, ik heb ook nog geen enkele reactie van ene moderator gekregen.
Is er eigenlijk wel een moderator ?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik merk er niets van, hij zou wel eens “wat” kunnen opmerken.
Zo trekt hij wel het initiatief weg bij Dronepilots.nl en laat het liggen.
Zeker als jij een aparte site gaat beginnen. Zitten er financieëele
consequenties aan voor jou ?
 
Laatst bewerkt:
Mijn site is puur hobbymatig en niet commercieel. Dus niets met financiën te maken. Ik kopieer niets en concurrent worden is wel heel ver gezocht. Dus als ik hem wil plaatsen dan kan niemand mij tegenhouden, iedreen is vrij om een site te maken. Het idee kwam echter van forumleden en daar is al veel over gesproken hier.
Echter vond ik het wel sociaal om dat te overleggen met dronepilots maar krijg maar geen respons.
Ondertussen ga ik door met de site opbouwen en zie wel waar het schip strandt, het is en blijft voor mij een hobby. Mijn site ziet er al redelijk goed uit, moet echter nog (aan)gevuld worden dus zoek ik enkele mensen mij daar mee kunnen helpen en willen fungeren als proefkonijnen zeg maar om bijvoorbeeld bugs te vinden. Positieve kritiek is uiteraard ook welkom.
Het laatste wat ik wil is dat dronepilots word gevuld met topics over mijn site, dit is NIET de bedoeling en daar zitten ze ook vast niet op te wachten.
Er is al 1 lid die ik af en toe vraag om te testen, maar inmiddels kan ik nog wel iemand gebruiken.
Lijkt je dit leuk en kun je hulp bieden, stuur me dan een PB'tje. Dan verloopt verder contact buiten dronepilots om.
Het is uiteraard wel vrijwilligerswerk.
 
Met financieel bedoelde ik, of het jou geld kost.
Ik zou je wel willen helpen, maar heb te weinig verstand van computers etc.
Verder wens ik je veel succes toe.
 
Met financieel bedoelde ik, of het jou geld kost.
Ik zou je wel willen helpen, maar heb te weinig verstand van computers etc.
Verder wens ik je veel succes toe.

36€ per jaar voor een site, dan heb je alles erop en eraan, dus dat valt reuze mee. En alsnog een goedkope hobby op jaarbasis.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Hallo, een hele mooie en goed meestal actuele website waar Drone gebruik in meer dan 100 landen wordt bijgehouden kan men vinden op www.my-road.de Helaas wel in het Duits maar wel de moeite waard !!


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr