vliegplek voor het weekend

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Hmmm...drones en molens...

AD.nl - drones en molens bij Kinderdijk

"De molenaars, voor wie de molen ook hun woning is, klagen al sinds 2016 over het toenemende aantal drones. Die geven niet alleen geluidsoverlast, maar maken ook vaak foto’s en video-opnames. Die voelen zich daardoor bespied. Dat leidt er toe dat ze niet meer in bikini in hun tuin durven te liggen, gordijnen sluiten of hun activiteiten bij de molen staken. "

mvg,
Martijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Roelf en Menno Schaefer
Wat ook in de video wordt besproken: vraag toestemming aan de molenaar om daar te mogen filmen in verband met privacy. Als je een nee krijgt, respecteer dat dan ook. Spreek het uit en wens ze een prettige dag. Genoeg molens in de database.

Precies, het is ook niet de bedoeling dat je zonder toestemming voor iemands eigendom gaat hangen. Maar een rondvlucht kan prima hier. En alles doen met je volle verstand.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Precies: vraag de molenaar. Een kennis van ons is molenaar en die molen heb ik al eens van best dichtbij gefilm terwijl hij er naast stond. Kon hij mooi de toestand van de kap op de molen eens bekijken en daar foto's van krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: dutchdigitaldude
Idee: je kunt de molenaar ook aanbieden om een mooi filmpje te maken. Neem eventueel ook een videocamera mee als je die hebt, of gebruik je telefoon en maak er iets moois van. Stuur de link op van het filmpje. Zijn heel veel mensen blij mee.
 
Idee: je kunt de molenaar ook aanbieden om een mooi filmpje te maken. Neem eventueel ook een videocamera mee als je die hebt, of gebruik je telefoon en maak er iets moois van. Stuur de link op van het filmpje. Zijn heel veel mensen blij mee.
Idd. Heb ik met een schip op sleep al eens gedaan. Wat mooie plaatjes kunnen schieten en de schipper van de sleepboot wat mooie foto’s voor zn website
 
  • Leuk
Waarderingen: GuusS en Gert Kracht
Idee: je kunt de molenaar ook aanbieden om een mooi filmpje te maken. Neem eventueel ook een videocamera mee als je die hebt, of gebruik je telefoon en maak er iets moois van. Stuur de link op van het filmpje. Zijn heel veel mensen blij mee.
Totdat je nummer zoveel bent die dat aanbiedt. Daar hoef je op de Kinderdijk niet meer mee aan te komen. Daar biedt de molenaar jouw de filmpjes aan, waar hij er ondertussen al genoeg van heeft.
Ook handig, dan hoef je zelf de lucht niet meer in. :)
 

Half jaar geleden, ook bij 3 molens niet ver bij de plek van dit topic vandaan.
 
Totdat je nummer zoveel bent die dat aanbiedt. Daar hoef je op de Kinderdijk niet meer mee aan te komen. Daar biedt de molenaar jouw de filmpjes aan, waar hij er ondertussen al genoeg van heeft.
Ook handig, dan hoef je zelf de lucht niet meer in. :)
Haha. Ja zeker in dit soort gebieden denk ik dat er genoeg zijn die plaatjes willen schieten.. best kans dat je overal een nee krijgt.. maar je kan ook mooie plaatjes schieten met wat meer afstand. In dit soort gebieden zijn ze ons ws liever kwijt dan rijk
 
Het weekend is alweer half voorbij. Ik kan niet wachten op de video met vliegplekken voor doordeweeks. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Alex smit