Vliegles dji mavic pro 2

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

yorick

New Member
Lid geworden
14 jan 2019
Berichten
10
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
33
Locatie
Lelystad
Gezocht een ervaren drone vlieger. Mijn eerste drone gekocht. En tips zijn altijd welkom.

Verzonden met mijn SM-G950F en de Dronepilots.nl app
 
Welkom en ik hoop, dat iemand bij jou in de buurt je kan helpen. Zoek op YouTube filmpjes op, dat help zeker ook. Succes ermee.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Yorick, het leren vliegen is in eerste instantie het meest bruikbare, later kan je altijd nog verdiepen in fotografie en video.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr
Ha Yorick, neem eerst dit (ietwat verouderde maar nog steeds relevante) artikel eens door: Drone gekocht of gekregen? Lees dan eerst deze 10 beginnerstips

Misschien heb je ook iets aan de tips in mijn boeken Dronefotografie en/of Dronevideo's maken: in beide boeken krijg je beginnerstips m.b.t. het vliegen, en veel uitleg over het maken van mooie opnamen.

Bedankt voor de reactie,
De handleiding, de regels en waar en wel vliegen daarvan ben ik op de hoogte.
Het vliegen onder de 15 knopen wind gaat nu redelijk beheerst.
Echter als de wind daarboven komt dan is het wel prettig om iemand naast je hebt staan die wat meer vlieguren heeft gemaakt.
En de volgende de uitdaging is om de camera vloeiend te laten bewegen wanneer je parcour vliegt.
De boeken kunnen inderdaad wel interessant zijn om die door te lezen.

Uiteindelijk is de bedoeling dat ik de drone onder controle heb en kan landen en opstijgen van een boot, met golf slag