Vlieghoogte en afstand gedowngrade

Seven Hills

New Member
Lid geworden
17 nov 2023
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
70
Hallo,

Ik ben in Spanje op vakantie en heb mijn Mini 3 Pro meegenomen om in de omgeving van Murcia leuke plaatjes te kunnen schieten. Op het forum kan ik mijn issue nergens vinden vandaar dat ik er een nieuw topic aan wijdt. Gisteren voor de eerste keer de drone gebruikt. Wat schetste mijn verbazing, de afstand vanaf het homepoint mag niet verder liggen dan 50 meter, de hoogte was is eveneens gedowngrade naar 30 meter. De reden is omdat ik niet ingelogd ben. Ik heb geprobeerd om met de juiste gegevens in te loggen met een geactiveerde drone+RC controller maar helaas zonder resultaat. Gebruikersnaam ingevoerd daarna het wachtwoord, maar dit kan ik dan weer niet bevestigen, In Nederland heb ik geen enkel probleem hiermee ondervonden. Kan er mij iemand advies geven hoe te handelen zodat ik nog enkele spaanse plaatjes mee kan nemen?
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Peter(een beginnende drone piloot) :)

Zoek even een wifi hotshot op en log dan nog een keer in. Je moet een actieve internetverbinding hebben op het moment van inloggen, vandaar. Als je eenmaal bent ingelogd dan kun je gewoon vliegen zoals je gewend bent.

Bedankt voor je snelle reactie. Het was weer enige tijd geleden dat ik had gevlogen. Is dit dan een verpichting van DJI om na een bepaalde tijd weer in te loggen of is dit een vereiste als je, zoals ik nu, van een ander netwerk gebruik maak? Intussen heb ik ingelogd en is alles weer zoals het hoort.

Peter

Ik moest op vakantie in de middle of niks onlangs ook opnieuw inloggen met de Mavic 3.. Kan me niet echt herinneren dat ik dat eerder ook heb moeten doen..

DJI Mavic 3 - Most recent video on YouTube: Arkersluis - Nijkerk. Next (long) video: Roadtrip New Zealand

Soms moet je na een firmwareupdate opnieuw inloggen. Kan dat het geweest zijn?

Zou best kunnen.. Heb hem volgens mij geüpdatet vlak voordat ik wegging..

Enige rare vond ik dan wel dat het de tweede keer was dat ik vloog na de update.. zo’n nieuwe login zou logischer zijn meteen na de update..

DJI Mavic 3 - Most recent video on YouTube: Arkersluis - Nijkerk. Next (long) video: Roadtrip New Zealand

Het raarste van dit geheel vind ik eigenlijk dat ik ben wel ingelogd met mijn eigen e-mailadres, maar mijn naam en flight records zijn niet die van mij kom ik net achter. Maandag dji maar eens bellen..