Vliegen bij Circuitpark zandvoort 15-06-2017

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Ik kom even langs (woon in Zandvoort) alleen zonder drone's moet helaas om 12:00 uur werken
 
  • Leuk
Waarderingen: Bart Kanters
Als je niet boven het circuit kan/mag vliegen wat is dan de fun om daarheen te gaan?

Verzonden met mijn Nexus 5X en de Dronepilots.nl app
 
En is er toestemming van de beheerder cq eigenaar?

Verzonden met mijn Nexus 5X en de Dronepilots.nl app
 
Er net buiten vliegen levert ook mooie plaatjes op
7a262f09baa6a5f507425093eab32a06.jpg



Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Theo026
Het is jammer dat ik vannacht pas thuis kom van vakantie en dit niet eerder had geweten, maar misschien probeer ik morgen nog wat om te kijken of we alsnog boven het circuit mogen vliegen.
 
Beste Bart,
Vandaag track manager van circuit Zandvoort Niek Oude Luttikhuis gesproken m.b.t. tot het vliegen boven het circuit. Helaas zijn er morgen activiteiten en dan is het niet mogelijk.
Maar Niek zei wel, als we een keer willen vliegen, daarover gesproken kan worden.
Zie je morgen om 10:00 (Duintjesveld)
 
  • Leuk
Waarderingen: Bart Kanters
Beste Bart,
Vandaag track manager van circuit Zandvoort Niek Oude Luttikhuis gesproken m.b.t. tot het vliegen boven het circuit. Helaas zijn er morgen activiteiten en dan is het niet mogelijk.
Maar Niek zei wel, als we een keer willen vliegen, daarover gesproken kan worden.
Zie je morgen om 10:00 (Duintjesveld)
Dat zou wel heel vet zijn. Als dat een keer geregeld kan worden dan zou ik graag hiervan op de hoogte gehouden worden

Verzonden met mijn Nexus 5X en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr
Het is jammer dat ik vannacht pas thuis kom van vakantie en dit niet eerder had geweten, maar misschien probeer ik morgen nog wat om te kijken of we alsnog boven het circuit mogen vliegen.

Zie de reactie van Bart Kanters!