Video plaatsen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Maak een bericht aan, druk op het plusje links en dan komen er verschillende opties. Heb je de betreffende video opgeslagen bij je foto’s , dan aanklikken en dan wordt ie geplaatst, althans bij mijn iPhone .
Of werkt dat niet bij jou ?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Maak een bericht aan, druk op het plusje links en dan komen er verschillende opties. Heb je de betreffende video opgeslagen bij je foto’s , dan aanklikken en dan wordt ie geplaatst, althans bij mijn iPhone .
Of werkt dat niet bij jou ?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

Ik krijg geen plusje te Zien!



Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Op Android is het een cirkeltje met ^ er in, links van het veld waar je in typt
 
IMG_0111.JPG

Dit plusje linksonder , ga naar de topic, die je geplaatst hebt en ga dan naar schrijf je antwoord , aan het eind, dan staat het plusje linksonder. Even van alles uitproberen. Succes


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik kan mij vergissen hoor, maar is het niet zo dat je alleen videos door middel van een link kunt plaatsen zoals youtube etc? Dus: foto maken, afbeelding uit bestand of een link? Dit is om ruimte te besparen op de webspace van het forum.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Nee Dennis, het kan ook op de door mij beschreven manier, door topic te openen en vervolgens naar beneden scrollen tot geef je antwoord en daar staat links onder het plusje, aanklikken en kom je in je fotobestand en daar moet de video staan, die je wil posten.
NOGMAALS ZO DOET DE IPHONE DAT, voor Android heeft Erik-Jan het antwoord gegeven.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik kan id bij mm foto bestand komen en ook plaatsen maar er staan geen video’s bij ik gebruik ook een iPhone


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Heb je de video zelf gemaakt of wil je iets van YouTube plaatsen ?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik ben net met de hond in het bos geweest, video gemaakt en dan komt m.i het probleem, dat de video wel in het foto album komt, maar niet verschijnt als op het plusje wordt gedrukt. Dat nog even uit puzzelen.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: joss
In bezit van nieuwe iphone en kan ook geen video's selecteren vanuit , ook al zijn die er wel. Ik ben er toch vrijwel van overtuigd dat je geen 'niet ge-uploade' filmpjes kunt plaatsen, zoals filmpje bos maken en direct uploaden naar het forum. Maaaar, ik laat mij verrassen en ben benieuwd of iemand dat wel lukt...

Normaal gesproken is het bij de meeste fora zo dat er geen mogelijkheid is om video's van eigen 'harde schijf' te uploaden omdat de webruimte dan al snel vol raakt.

Wellicht kan een moderator een duidelijk antwoord geven?
 
  • Leuk
Waarderingen: joss
Joss, upload je video naar YouTube en plaats de YouTube-link in een post.
 
  • Leuk
Waarderingen: joss