Video anders gepresenteerd: Normaal en in spiegeldbeeld

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

JtHam

New Member
Lid geworden
12 apr 2022
Berichten
24
Waarderingsscore
15
Punten
3
Leeftijd
73
Locatie
Twente
Tijdens het spelen met mijn video editor heb ik gespeeld met twee beelden in één video: één in normale opname en de andere in spiegelbeeld.
Het had een verrassend effect.
De opname is gemaakt met een Mavic 3 Classic in UHD 50FPS en buiten het spiegelbeeld onbewerkt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL
Op deze manier kun je heel Inception-achtige dronebeelden maken. Leuk om mee te experimenteren! Ik heb wel eens vergelijkbare technieken gebruikt om deze dronevideo van Keukenhof te maken:

 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie en Jaap116
Als jullie tijd over hebben, heel veel tijd, installeer dan eens Adobe After Effects. ;)
 
@wdejager : Bedankt voor de video: heeft geeft me nieuwe ideeën om misschien eens wat vaker te experimenteren met variaties op het aloude picture in picture thema,!

@Sjakie: Adobe After Effects geeft mogelijk veel mogelijkheden, maar het is nogal kostbaar.
€63,- per maand voor iets wat je soms gebruikt, vind ik wel erg veel geld. Ik ben soms een vrek.....
Ik gebruik nu ShotCut en nog lang niet toe aan de grenzen van dat programma.

Wel ben ik aan het sparen voor de aanschaf van een nieuwe pc voor o.a. videobewerking.
De laptop, met een extra breedbeeld monitor, werkt prima tot UHD, maar 5.1K 50FPS is eigenlijk net iets te veel.