Phantom 4 Pro Vervanging Obsidian landingsgestel

miniasola

New Member
Lid geworden
9 feb 2018
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
43
Locatie
Rotterdam
Beste Drone Pilots,

Allereerste excuus voor de wat lamlendige post :(

Gisteren een prachtige Phantom 4 Pro Obsidian ontvangen. Na welgeteld 5 minuten heb ik hem laten crashen. Het lijkt erop dat de drone zelf nog in orde is, maar één van de 2 'landingsgestel modules' (zo heb ik gelezen) is afgebroken. Redelijk netjes wel, ik heb de restanten netjes los kunnen schroeven met een kleine inbussleutel. Ik heb contact gezocht met DJI en verwacht dat ik daar een vervangend onderdeel kan bestellen, maar dat het even kan duren. Online heb ik slechts 1 winkel gevonden die het onderdeel lijkt te verkopen: Phantom 4 Obsidian Right Landing Gear Module (Black) – inderdaad in Michigan (US). In Nederland lijken onderdelen voor de (met name) Obsidian niet zo goed verkrijgbaar.

Weten jullie mogelijk waar ik dit onderdeel (liefst snel) kan bestellen?

Enorm veel dank!

Chris

(ziehier het kapotte onderdeel)
T8DvDgn.jpg


(en hier de rest van de drone)
hhqp1Gm.jpg
 
Thanks PHTB! Ik heb de drone zelf bij CameraNu.nl gekocht – daar was het artikel niet op voorraad. AliExpress heeft inderdaad het onderdeel, maar ik vraag me af hoe echt die "100% genuine" is :)
 
Ik denk op sturen naar dji zelf of bv naar droneland in almere gaan en misschien voorlopig een witte eronderzetten , dan kan je tenminste vliegen. Dan de zwarte bestellen. Misschien n idee


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Google ff op rctwente.nl zelf goede ervaringen mee. Een belletje kan nooit kwaad toch?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Thanks all! DJI Service was super snel – binnen een week was het geregeld.