Verse video droner

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Olden002

New Member
Lid geworden
11 apr 2021
Berichten
5
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
61
Locatie
Zoetermeer
Hoi,

ik heb ondanks, of misschien wel dankzij alle nieuwe regels een DJI mini 2 gekocht.
Ik wil hem gebruiken om mijn vakantie films op te leuken en kijk er naar uit om hem bv op de Griekse eilanden op te laten.
Ik gebruik UAV forecast, godrone en airmaps om veilig te vliegen.
mijn eerste filmpje komt uit Zoetermeer bij de plas, dat is net buiten een no fly zone.
Voor de geinteresseerden:

Ik heb veel vragen over waar je wel of niet mag vliegen en met welke voorwaarden. Dat hoop ik hier uit te vinden.

Michel.
 
  • Leuk
Waarderingen: ArjenF
Hallo Michel. Prima drone, die Mini 2.
 
Hoi, Ik zie veel 'zwart' in de video en ook loopt het niet soepel, nog wat werk aan de winkel dus :)
 
Ik zie dat je de horizon veelal middenin het beeld houd. Met tegenlicht is het beter om de camera meer naar beneden te draaien zodat je nog wat ziet anders wordt het beeld erg donker. Je kunt er ook voor kiezen om de sluitertijd aan te passen, maar dan kan het gebeuren dat het lichte deel in het beeld volledig wit en overstuurd word. Je kunt ook overwegen om een grijs verloop ND filter op de camera te plaatsen.
 
Dank voor het commentaar :)
@rcee. Dat van dat zwart snap ik, het was laat, tegen de avond en filmde met tegenlicht.
Maar wat bedoel je met niet soepel? Altijd bereid om te leren.