verkocht

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Crimino

Member
Lid geworden
3 jan 2021
Berichten
80
Waarderingsscore
25
Punten
18
Leeftijd
50
Locatie
Destelbergen - Flanders - Belgium
Ik verkoop dus een nagelnieuwe Mini 2 Fly More Combo. Nog niet aangemeld bij DJI dus nog de 2 jaar garantie.

Waarom? Ik ben reeds de gelukkige bezitter van een Mini 2. Echter na een omweg.
Ik had deze (de te koop gestelde) combo besteld bij EglobalCentral. Door een poging tot BTW-fraude door hen, was mijn pakketje onderschept door de Belgische douane en moest ik zo'n 200€ bijbetalen vooraleer het werd vrijgegeven (wat ik uiteraard weigerde). Daardoor is de drone daar bijna 1,5 maand blijven liggen tot eglobalcentral dat zèlf betaalde en hij uiteindelijk werd uitgeleverd.

Ik was tè ongeduldig en kocht ondertussen (een stuk duurder) op amazon een flymore combo die snel(ler) werd geleverd.

Dus... deze 1,5 maand later geleverde (ongeopende doos) is nu te koop voor 500€. Daarvoor krijg je de drone + remote + camerabescherming + propellerbescherming + kabeltjes + 2 extra batterijen + intelligente batterijlader voor de 3 batterijen + 3 paar extra propellersets en bijhorende schroefjes + schroevendraaier + draagtas voor dit alles.

Indien er geïnteresseerden zijn om ènkel de drone als RTF-kit te kopen (dus zonder de extra accessoires), dan wil ik dit ook overwegen voor 400€. En dan hou ik de extra batterijen voor mezelf... :cool:
Dan krijg je dus: De drone + remote + 1 batterij +1 set extra propellers en schroefjes + schroevendraaier + camera bescherming + kabeltjes.

Of een combinatie ergens tussenin... allemaal eventueel bespreekbaar.

Mag gerust komen geïnspecteerd worden...
Gratis af te halen in Destelbergen (naast Gent, België)
, kan eventueel worden geleverd in Oost-Vlaanderen of Brabant/Brusselse, tegen betaling verstuurd worden per postpakket,al dan niet aangetekend. Te bespreken.

Doos kreeg een duwtje blijkbaar. Maar daar zal de drone niet van afgezien hebben. :)
Mini2_1.jpgMini2_2.jpg
 
Laatst bewerkt: