Verkocht

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Dany FeelGood

Active Member
Lid geworden
13 mei 2020
Berichten
103
Waarderingsscore
62
Punten
28
Leeftijd
49
Locatie
Zuid Limburg
20200515_125613.jpg

Hierbij verkoop ik mijn;
2 setjes proppelers (origineel DJI)

3x filters: ND16/CPL/MCUV

35 euro voor gehele set

Ik doe het weg omdat ik mijn mini heb verkocht
 
Waarom heb je de mini verkocht?
Ben benieuwd wat de rede zou zijn om zo snel al de mini te verkopen..
Moet zeggen dat ik het om me heen steeds meer hoor dat mensen de mini toch weer gaan verkopen.
De grootste reden die ik hoor is dat het vliegen met de mini hier gewoon beperkt is vanwegen de wind, het waait te vaak net iets te hard...

Ben heel benieuwd wat jou reden is dus?

Bekijk bijlage 1337

Hierbij verkoop ik mijn;
2 setjes proppelers (origineel DJI)

3x filters: ND16/CPL/MCUV

35 euro voor gehele set

Ik doe het weg omdat ik mijn mini heb verkocht

Verzonden met mijn CPH1907 en de Dronepilots.nl app
 
Hallo Harry

Ja klopt 1v/d redenen is de wind .. kom soms heel moeilijk terug komen ermee en als 2de is vliegen met handyscherm, ik zie gewoon echt helemaaal niks (op me scherm) op een mooie dag

Daarom heb ik me de AiR2 gegund :):):) en alvast een SMARTCONTROLLER erbij gekocht (hopelijk snel de Air2 update)

Maar begrijp me niet verkeerd, ben nog steeds onder de indruk van de Mavic Mini .., Wat daar voor beeldmateriaal uit rolt!!

De rijkweidte vondt ik best ok als je je maar goed positioneert
Maar door het handyscherm moest ik soms met de rug na de mini gaan staan .. en dan halveerde de rijkweidte meteen.

Heb erg getwijfeld om de mini teverkopen omdat deze me ook weer bij me oude hobby heeft gebracht .. maar om daarvoor 500 euris in de kast telaten liggen haha ..

Ik merk met de Air2 dat ik me veel veiliger voel met occusync en power v/d motoren .. en klinkt raar .. maar vindt de aiR2 nog stiller als de Mini

Groeten uit Limburg
Dany FG :cool: