Typhoon H Verificatie fout playstore

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Yuneec H Frank v L

New Member
Lid geworden
9 sep 2016
Berichten
11
Waarderingsscore
3
Punten
3
Leeftijd
52
Locatie
Druten
Ik zag dat er bij de laatste update van de st16 de playstore is toegevoegd
Maar nu krijg ik telkens de melding als ik de play store open dat er verificatie vereist is en dat ik moet in loggen op mijn google-account nu heb ik dit dus al meerdere keren gedaan met mijn bestaande account en heb zelfs een nieuw account aangemaakt maar de melding blijft maar staan
Weet iemand hier een oplossing voor
 
Probeer dit anders even!
Daarna de telefoon opnieuw opstarten!
W1033J5.gif
 
Hmm, kun je een foto plaatsen van wat er precies aangegeven wordt / welke foutmelding gegeven wordt?
 
Helaas, dan zou ik het nu niet direct kunnen oplossen. Over het algemeen heb ik wel wat diep-gaande ervaring m.b.t. Android. Echter daar dit geen telefoon of tablet is (maar een speciaal apparaat) durf ik daar nu niet zo veel moet te spelen. Ik zou contact opnemen met Yuneec!

YUNEEC EUROPE
Nikolaus-Otto-Strasse 4,
24568 Kaltenkirchen,
Germany
Tel: +49 4191 932620
Email: eucs@yuneec.com
 
Helaas, dan zou ik het nu niet direct kunnen oplossen. Over het algemeen heb ik wel wat diep-gaande ervaring m.b.t. Android. Echter daar dit geen telefoon of tablet is (maar een speciaal apparaat) durf ik daar nu niet zo veel moet te spelen. Ik zou contact opnemen met Yuneec!

YUNEEC EUROPE
Nikolaus-Otto-Strasse 4,
24568 Kaltenkirchen,
Germany
Tel: +49 4191 932620
Email: eucs@yuneec.com
oke zullen we dat eens gaan doen
in iedergeval bedankt voor de moeite :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rediwed
oke zullen we dat eens gaan doen
in iedergeval bedankt voor de moeite :)
Beste Frank,
Ik heb ook dit probleem met mijn nieuwe ST16 (en Typhoon H) . Onmogelijk dus om in de Play Store te raken van Google.
Wat is de oplossing geworden ? ST16 vervangen ?
Alvast dank!
 
Dag mijne heren, hier het mogelijke antwoord. Beetje laat maar had het niet eerder gelezen.
In het verleden heb ik deze vraag ook gesteld aan Yuneec in Duitsland.
Je hebt gewoon niets aan de playstore. Het schijnt zo te zijn dat ze bepaalde app's/onderdelen hebben geïnstalleerd met behulp van de playstore.

Dit is echter gebeurd met de inloggegevens van Yuneec, hierna is de playstore weer op non-actief gezet en kun je er niets meer mee.
Echter is "vergeten" om het playstore-icoontje weer weg te halen. Deze hoort dus per definitie niet op de st-16 te zitten.
Het zou ook niet de bedoeling geweest te zijn om de playstore te laten staan. Dit omdat men bang is dat er teveel wordt geïnstalleerd en er dingen op de achtergrond blijven draaien waardoor de CPU teveel belast zou worden. Dat gaat uiteraard ten koste van waar de controller in de eerste plaats voor bedoeld is: vliegen.
Het schijnt wel zo te zijn dat het mogelijk is om de playstore draaiend te krijgen:

How to install GOOGLE PLAYSTORE on ST16

Ik heb het zelf niet geprobeerd en ga het ook niet doen.
Dat wil niet zeggen dat je niets kunt toevoegen.
Zelf heb ik vorig jaar UAVtools geïnstalleerd op de st-16. Loopt als een tierelier.

UAV-tools gebruik ik thuis om vluchten uit te stippelen (CCC), daarna opslaan op de st16 en vliegen maar.