Phantom 4 Pro Update

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

vayreda

Active Member
Lid geworden
21 apr 2017
Berichten
539
Waarderingsscore
124
Punten
43
Leeftijd
70
Locatie
Zandvoort
Heeft iemand deze update al gedaan voor de Phantom 4 Pro?
Zo ja, waren er problemen?
ebceb1c2519c0c055685a1b132db724b.jpg
 
Hoi vayreda,

Ja, die update heb ik gedaan, met als resultaat een bijna compleet groen scherm.
Terug gezet naar de voorgaande versie(downgrade) prima beeld weer, maar kreeg wel allerlei meldingen op het scherm en de drone vloog instabiel.
Zag ik een update voor de flightcontroller en heb die er op gezet, resultaat:
Kan nu helemaal niets meer, want voor de nieuwe versie op de rc moet ik inloggen.
Zodra ik het inlogscherm krijg(en alleen dat krijg ik te zien) voer ik mijn inlognaam en wachtwoord in en krijg de melding: "Network unavailable, check your internet connection".
Mijn smartphone, tablet en internetverbinding naar mijn pc doen het wel.
 
Bedankt voor het delen, wilde morgen de update doen maar ga er toch over nadenken om even te wachten.
 
Klopt de oplossing is ff de beveiliging van je wifi router er af halen en dan updaten dan vind die het netwerk wel daarna gewoon weer je wpa2 erop zetten
Ik had hetzelfde probleem maar nu werkt alles weer naar behoren met de update

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Henschel
Op 1 of andere manier kan hij niet updaten met een wpa2 beveiliging

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
 
Klopt de oplossing is ff de beveiliging van je wifi router er af halen en dan updaten dan vind die het netwerk wel daarna gewoon weer je wpa2 erop zetten
Ik had hetzelfde probleem maar nu werkt alles weer naar behoren met de update

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk


Dank je wel voor je reactie Bigboy0077. Dit probleem heb ik ook gemeld bij de winkel waar ik de drone gekocht heb. Hun advies was om de drone naar hun te sturen(dit is blijkbaar een bekend probleem) en zij hebben de drone naar de fabrikant gestuurd. Zit nu zonder controller, kan dus niets daarmee.
 
Zie hieronder het antwoord van DJI:

With regards to your concern. Here's the steps on how to do the Phantom 4 firmware update.

1. Turn on your aircraft and remote controller, connect your mobile device with your RC via USB cable, Launch your DJI Go App, if there is a new firmware available, it will prompt you to update.

2. Make sure your Mobile device is connected to internet and download the firmware from your mobile device.

3. And it will start downloading.

4. The firmware is downloaded and now ready to update.

5. Connect your mobile device with your aircraft using the OTG Cable.

6. Once connected, click "Start Upgrade"

7. Wait for the update to run automatically, do not turn off your aircraft until it's 100% complete.

We hope this can help you solve your issue.

Thank you.
Feel free to reach out to us for any further questions.

Have a nice day!

With kind regards,

DJI NL technical support

Gisteren gedaan en laat jullie horen of er nu geen problemen zijn met het vliegen