Update fout dji mini 3 pro

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Eddy The Eagle

New Member
Lid geworden
23 aug 2020
Berichten
16
Waarderingsscore
8
Punten
3
Leeftijd
54
Locatie
Roermond
Hoi allen ,ik heb sinds een paar dagen de melding server error wait a moment and try again Code:0x1151009ffff
Zou iemand weten wat dit betekent hoor ik het natuurlijk graag
Met vriendelijke groet Eddy
 
Volgens dit draadje kan het te maken hebben met je dns-instellingen: Update problems - "Server Error. Wait a moment and try again(Code:-8)"

Ik (nou ja ik ..., Google Translate ;-)) heb het even vertaald:
Als u die foutmelding tegenkomt terwijl u probeert de firmware bij te werken, is er een eenvoudige oplossing. Wijzig de DNS-waarden (Domain Name Server) in uw netwerkconfiguratie in de openbare DNS-adressen van Google: 8.8.8.8 en 8.8.4.4. De router krijgt vaak standaard de DNS-instellingen automatisch van de ISP (Internet Service Provider). In mijn geval stond de DNS van Sparklight geen firmware-updates toe.

Ik had hiermee geworsteld via verschillende DJI-dronemodellen en nam meestal mijn toevlucht tot het maken van de updates via een mobiele telefoonhotspot. Firmware-updates zijn mislukt, hoewel FlySafe Database-updates werkten. Met de Smart Controller van de Mini 3 Pro was er geen manier om de Fly-app bij te werken totdat de firmware van de controller was bijgewerkt. Het veranderen van de DNS-waarden loste het allemaal op.

Het zou dus te maken kunnen hebben met de door jouw ISP (Internet Service Provider) gebruikte DNS-instellingen. (DNS = Domain Name Server, een computer die de door gebruikers ingetypte domeinnamen omzet naar een op het Internet gebruikt ip-adres).

Door niet de standaard door de ISP gebruikte DNS-server te gebruiken, maar gebruik te maken van een door Google aangeboden DNS server, omzeil je het probleem.
 
Laatst bewerkt: