Unknown error (code: 129). Cannot takeoff. Contact DJI support.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.280
Waarderingsscore
2.915
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl
Mocht je deze error code krijgen na het updaten van je DJI Spark (naar versie 01.00.0600) en de controller (naar versie 01.00.0400), dan kan het zijn dat je deze melding te zien krijgt als je een andere accu in je toestel stopt. Die accu moet namelijk ook even geupdate worden voordat je ermee kunt vliegen. Daar kwam ik ook pas achter nadat ik deze melding te zien kreeg en ik geen idee had wat er mis was... Doe er je voordeel mee :)

De firmware is trouwens bedoeld om problemen met de energievoorziening te verhelpen, dus sowieso doe je er verstandig aan om deze update zo spoedig mogelijk te installeren.
 
Mocht je deze error code krijgen na het updaten van je DJI Spark (naar versie 01.00.0600) en de controller (naar versie 01.00.0400), dan kan het zijn dat je deze melding te zien krijgt als je een andere accu in je toestel stopt. Die accu moet namelijk ook even geupdate worden voordat je ermee kunt vliegen. Daar kwam ik ook pas achter nadat ik deze melding te zien kreeg en ik geen idee had wat er mis was... Doe er je voordeel mee :)

De firmware is trouwens bedoeld om problemen met de energievoorziening te verhelpen, dus sowieso doe je er verstandig aan om deze update zo spoedig mogelijk te installeren.
hallo wiebe nu heb ik mijn mavic pro geuplode met de nieuwe film ware nu werkt de compass niet meer goed valt telkens uit en wat nu weet jij toevallig de oplossing heb de vlieg zone ook geuplode
 
Klopt inderdaad Wiebe , indien je meerdere accu's hebt kan je ze ook op het Laadplateau leggen en aan de computer aansluiten. Dan upgrade je ze allemaal in 1 keer

Verzonden met mijn EVA-L19 en de Dronepilots.nl app
 
Moet je bij een Mavic ook alle batterijen updaten?? Of alleen de drone zelf?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app