Uitvallen I pad tijdens vlucht

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Soneg

Member
Lid geworden
31 jul 2018
Berichten
43
Waarderingsscore
21
Punten
8
Leeftijd
62
Locatie
Drechterland
Al enkele jaren gebruik ik de Mavic Pro met een I-Pad ( 9"inch) met veel genoegen , Vandaag viel tijdens de vlucht opeens de I-Pad uit ?
De i-Pad moest helemaal opnieuw opstarten om weer te kunnen gebruiken , en daarna gebeurde het nog een keer.
Ik gebruik de middelste Usb aansluiting en heb op een andere i pad ook even de DJI go4 app gedownload en geïnstalleerd , en helaas viel deze ook na
10minuten vliegen uit op zwart beeld ? , accu was bij beide i pads nog boven de 65% en van de zender 80% .
Wie o wie heeft dit al meegemaakt en weet de oorzaak en of oplossing voor dit probleem ??

Gr, Arno
 
heb dit ook een aantal keren gehad met een samsung telefoon de s7 wat de oorzaak daar van is is mij niet duidelijk
 
heb dit ook een aantal keren gehad met een samsung telefoon de s7 wat de oorzaak daar van is is mij niet duidelijk
Als je gebruik maakt van de DJI Fly app versie 1.4.8 (1120) dan is de kans erg groot dat het aan de app ligt. Deze versie is namelijk erg onstabiel.
Er wordt op het DJI forum een alternatieve versie 1.4.8 (1185) aangeboden die deze problemen niet heeft.

Zie dit draadje: dji fly 1.4.8 (1185)

Ik vlieg hier nu al een week of 2/3 mee, en naar volle tevredenheid.
 
  • Leuk
Waarderingen: Soneg