Mavic Pro Uitval Video / Gimball

Johnsr

New Member
Lid geworden
8 okt 2024
Waarderingsscore
3
Punten
3
Leeftijd
71
Hi,

Sinds kort een Pro aangeschaft bij MBP voor het filmen buiten de normale filmopnamen de ik al doen met een gewone camera.
Nu ik het vliegen enigszins onder de knie heb me verder gericht op het filmen. Blijkt dat op (veel) gegeven momenten mijn Ipad scherm bevriest en ik de Pro naar beneden moet halen om het te resetten. Alle functies verder blijven het gewoon doen al vliegend. Als ik film zie je ook dat de opname stopt bij het bevriezen. Geen idee waarom dit gebeurd, op welke momenten en hoe ik dat kan verhelpen al vliegend.
Iemand ook dit soort problemen? Of gehad? kan in de logfiles uiteraard niets vinden.

Groet,

John

Dag John,

Even wat vragen voor verduidelijking.
1. Heb je de “oude” Mavic Pro of een Mavic 2 of 3 Pro of een Mini 3 of 4 pro?
2. Welke app gebruik je?
3. Is de software (drone & controller) up to date?
4. Welke iPad heb je met welke iOS versie?
5. Is de signaalsterkte wel goed of valt die ook weg?
6. Ook problemen met foto’s of alleen video?

Hallo, dank voor je reactie!
Ik heb een oudere Mavic Pro van voor 2020 en alles is tot op de laatste update bijgewerkt. Gebruik de dji go 4 app op een iphone 11 ios 18.2 maar meestal een ipad oud model ios 15.8.3. Signaalsterkte is prima. Kan me niet voorstellen dat iets van dit het probleem is. Zoals ik al vertelde, ook de opname stopt op de sd kaart dus denk ik het heeft niets met de verbinding van doen.
Krijg ook geen foutmelding over de sd kaart, nada.
Greets

John

Hallo, dank voor je reactie!
Ik heb een oudere Mavic Pro van voor 2020 en alles is tot op de laatste update bijgewerkt. Gebruik de dji go 4 app op een iphone 11 ios 18.2 maar meestal een ipad oud model ios 15.8.3. Signaalsterkte is prima. Kan me niet voorstellen dat iets van dit het probleem is. Zoals ik al vertelde, ook de opname stopt op de sd kaart dus denk ik het heeft niets met de verbinding van doen.
Krijg ook geen foutmelding over de sd kaart, nada.
Greets

John
Kan je aangeven welke SD-card je gebruikt?

Philips microsdxc
Maar ook tijdens niet filmen bevriest het scherm dus zal niet echt relevant zijn

Moeilijk, misschien moet ik het maar opnemen met DJI, mogelijk dat zij in de logfiles wat zien. Die kan je als klant nog steeds niet normaal uitlezen toch?