UAV Forecast app : wie gebruikt die regelmatig en hoe accuraat blijkt die te zijn in realtime ?

Je kan niet ontkennen dat de app een goed hulpmiddel is (windkracht en ook richting, hoogte, max windstoten) en beter dan blind je drone de lucht in te gooien.

Liever voorbereid dan je drone ergens te moeten emergency landen omdat je niet meer terug naar af geraakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Spectro
Je kan niet ontkennen dat de app een goed hulpmiddel is (windkracht en ook richting, hoogte, max windstoten) en beter dan blind je drone de lucht in te gooien.

Liever voorbereid dan je drone ergens te moeten emergency landen omdat je niet meer terug naar af geraakt.
Ga ik alvast mee akkoord. Vorig weekend even gevlogen op een dag waar een volgens m'n eigen aanvoelen weinig wind stond maar ik was nogal verbaasd dat ik mijn drone met enige moeite de terugweg zag afleggen ... en dan kijk je - als beginner - toch wel angstvallig naar de resterende vluchtduur rechtsboven ...
 
  • Leuk
Waarderingen: TonioRoffo
Wat een mooie app. Die kende ik nog niet.
Mooi overzichtelijk. In 1 oogopslag is het allemaal duidelijk.
Tot nu toe gebruikte ik een aantal apps om dezelfde info te verkrijgen...maar dit is veeeel mooier.

Voor morgen geeft hij hele gunstige waarden op. We gaan het zien ;-)

Als hij echt blijkt te bevallen dan neem ik zelfs de betaalde versie. Dan zijn drone-uitjes makkelijker te plannen.

Mvg,
Martijn.
 
Ik gebruik hem en vind he redelijk betrouwbaar. Aantal sats en wind op hoogte is redelijk acuraat