Trump zet in op Amerikaanse koppositie in dronetechnologie en luchttaxi’s

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Waarderingsscore
3.349
Punten
113
Leeftijd
48
Website
www.dronewatch.nl

Voormalig president Donald J. Trump heeft deze week zijn ambitie uitgesproken om van de Verenigde Staten wereldleider te maken op het gebied van drones en luchttaxi’s. In een uitvoeringsbesluit roept hij op tot versnelde integratie van Amerikaanse onbemande luchtvaartsystemen (UAS) in het luchtruim en het bevorderen van technologische innovatie. Ook wil Trump de productie van Amerikaanse drones aanjagen en het land beschermen tegen buitenlandse technologische afhankelijkheid.

Lees verder

Voormalig president Donald J. Trump heeft deze week zijn ambitie uitgesproken om van de Verenigde Staten wereldleider te maken op het gebied van drones en luchttaxi’s. In een uitvoeringsbesluit roept hij op tot versnelde integratie van Amerikaanse onbemande luchtvaartsystemen (UAS) in het luchtruim en het bevorderen van technologische innovatie. Ook wil Trump de productie van Amerikaanse drones aanjagen en het land beschermen tegen buitenlandse technologische afhankelijkheid.

Lees verder
"Voormalig". Weet jij iets, wat wij nog niet weten ?

"Voormalig". Weet jij iets, wat wij nog niet weten ?
Nouja, de meeste van ons weten dat ie zo'n 5 jaar gelden ook al president was en toen niet herkozen is.

Tja, en vandaag is ie er voor, volgende week gaat ie ze allemaal verbieden...
Ik heb de VS net gisteren verlaten, ben nu in Vancouver, Canada. Maar mijn DJI is veilig thuis. Wilden ze DJI niet verbieden, in de VS?

Tja, en vandaag is ie er voor, volgende week gaat ie ze allemaal verbieden...
Ik heb de VS net gisteren verlaten, ben nu in Vancouver, Canada. Maar mijn DJI is veilig thuis. Wilden ze DJI niet verbieden, in de VS?
Niet verbieden, maar met de import tarieven, krijgen Chinese bedrijven zoals DJI het moeilijk(er) in de VS.