Tranquility Base here...

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Tranquility

New Member
Lid geworden
20 apr 2019
Berichten
5
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
58
Locatie
Andijk
Ook maar even voorstellen,

Ik ben Ruud en heb twee maanden geleden een Parrot Disco gekocht.
Na het zien van filmpjes op Youtube was ik op slag verliefd op deze fixed wing drone.
En wat is het leuk om hiermee te vliegen! Ondertussen drie keer mee gevlogen en valt alleen de kwaliteit van de camera me wat tegen. Maar voor een beginner een erg leuk ding waarbij je echt het gevoel hebt de controle over te hebben. Veilig genoeg door de GPS en het RTH systeem en de mogelijkheid om flight plans te maken.

Over een tijdje wil ik toch een keer een Mavic Pro 2 of Phantom kopen omdat je daar gewoon mooiere beelden mee kan maken.

Maar voor nu is de Disco een erg leuk toestel :)
 
Welkom hier!

Een parrot disco lijkt mij meer leuk om 'erbij' te hebben omdat 't leuk speelgoed is. Voor goede beelden voor (relatief) betaalbare prijs kom je automatisch uit bij de DJI drones. :)
 
Welkom hier!

Een parrot disco lijkt mij meer leuk om 'erbij' te hebben omdat 't leuk speelgoed is. Voor goede beelden voor (relatief) betaalbare prijs kom je automatisch uit bij de DJI drones. :)
Het klopt helemaal wat je zegt!
De camerakwaliteit vind ik ook niet fantastisch en heb de Disco dan ook inmiddels weer verkocht. Het is een ontzettend leuk ding om mee te vliegen, maar een van de redenen dat ik hem verkocht heb is dat je heel veel ruimte nodig hebt om te landen. Laatst ging het bijna fout en dacht ik dat hij in de sloot zou landen. Dit was notabene een geprogrammeerde landing via Flight Plan in de FFP app waarbij ik tegen de wind heb geland en het landingsgebied zeer ruim voor de sloot had geprogrammeerd. Op de één of andere manier ging hij toch een stuk verder en dacht ik dat hij de (smalle) sloot in zou vliegen, maar gelukkig vloog hij er net overheen en kwam op de wal terecht. :)

Dus ff sparen voor een DJI Mavic Pro 2 maar.. ;)