Toch maar even voorstellen.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

puffeltje

Member
Lid geworden
3 jun 2020
Berichten
43
Waarderingsscore
7
Punten
8
Leeftijd
76
Locatie
Zwolle
Dag beste Drone liefhebbers.

Wie ben ik ? Tja iemand van straks 73 jaar. Dus een oude gek, die nog enthousiast kan worden met een drone. Verder nog 13 andere hobby's.

Heb 1 jaar geleden de JJRC X11 gekocht, met allerlei extra's. Ben erg voorzichtig met het speeltje.
Alles heb ik gezien en bestudeerd via internet. De JJRC X11 of de MJX B4W of de Eachine EX3, maar dan is er ook nog de Potensic D88 of de Holy Stone HS550. Allemaal gelijkwaardig aan elkaar. En dan is er nu sinds een aantal maanden de versie met een 4K camera, met een prachtig stukje software erbij te weten M RC PRO.

Vervolgens kom je dan op dit mooie forum terecht en verwacht je veel berichtjes over deze mooie drone.

Niet dus. Ja ok, hier en daar een vraagje en een opmerking. Hoe is dit toch mogelijk ?

Er valt zoveel interessants over deze drone te vertellen. de 4K camera (die eventueel ingebouwd kan worden om de 2K te vervangen).
Ruim 400 gram wat hij kan tillen. 1000 meter hoog kan vliegen (daarna geen wifi) (ok mag dus niet :) De geweldige mooie vliegeigenschappen die hij heeft. En dat allemaal voor minder dan 200 Euro.

Er zijn landingspootjes te bestellen, zodat je makkelijk er een andere camera onder kunt hangen.

Welke software op je smartphone is op dit moment het allerbeste voor deze drone ? ( Bugs Go versie 5.8.6) Ja je hebt nog de X Drone (X3) de JJRC X (X11) de Potensic D88 of de Ophelia en de Contixo.
Doch alleen de Bugs Go geeft een goede Google maps weergave.

Maar waar zijn de gebruikers op dit forum van deze drone ?

Ik ben benieuwd naar al jullie reacties. :)

Peter van Grijfland
Stadshagen (Zwolle).
 
  • Leuk
Waarderingen: R. Dalacuna
Dit is, helaas, hoofdzakelijk een dji forum. Voor mij ook niet heel veel te beleven. Maar ik lees voornamelijk berichten m.b.t. de regelgeving.
 
  • Leuk
Waarderingen: puffeltje
Dit is, helaas, hoofdzakelijk een dji forum. Voor mij ook niet heel veel te beleven.
DJI heeft zo'n 70% van de markt in handen wat betreft de consumenten drones, dus zal veel berichtgeving hierop gebaseerd zijn.

Maar stel gerust je vragen, er zijn hier ook zat mensen die de roze DJI bril afgezet hebben :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: puffeltje
Dit is, helaas, hoofdzakelijk een dji forum. Voor mij ook niet heel veel te beleven. Maar ik lees voornamelijk berichten m.b.t. de regelgeving.

Ja inderdaad, de regelgeving gaat de komende tijd nog heel veel consternatie opleveren.
40 vragen moet ik straks gaan beantwoorden. Waar gaan die straks in hemelsnaam over ?
Kennis van afkortingen ?
VLOS - SORA - RPAS - FPS - MTOW - TOW - ILT - BvI ???