Tip: DJI Smart Controller Aanbieding

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

HR-Dronepixls

Member
Lid geworden
5 dec 2020
Berichten
37
Waarderingsscore
19
Punten
8
Leeftijd
69
Locatie
Drenthe
Bij cameranu.nl te reserveren voor 604,= (heb melding binnengekregen dat ze onderweg zijn.)
Info voor de liefhebbers.
 
Scheelt iets van 50 Euro met de andere prijzen die ik vind a 649 Euro. Thanks!! (idd ''verwacht" bij cameranu.nl).

Ik overweeg sterk om mijn normale (DJI RC-N1) Mini2 controller te vervangen voor een DJI Smart Controller al was het maar dat je dan live kan streamen naar b.v. YouTube.
Tevens geen 'gehannes' meer met mobiele telefoons in/uit de RC.

Ik ga nog eens wat YouTube filmpjes en reviews nakijken voor de DJI Smart Controller.
 
Laatst bewerkt:
Zijn ze al binnen zo onderhand of zaten in een Evergreen container ofzo? :p
 
Dank, ik ben er gelijk bovenop gesprongen!
 
Jammer, krijg net bericht dat het waarschijnlijk eind november wordt.

Dan maar als Sint geschenk...

Verzonden met mijn SM-G975F en de Dronepilots.nl app
Ik kreeg ook al een mail. 2 maand werd me echt te lang. Kwam toevallig een marktplaats SM langs voor 550, nauwelijks gebruikt en sprong daarop en kreeg geld terug van camera nu.nl. geschikt van ze, top.
 
  • Leuk
Waarderingen: Janosh
Bevalt de smartcontroller ,ik wil er misschien ook wel een kopen maar wil eigenlijk eerst weten of die echt beter is dan de controller die je bij de mini 2 krijgt
Ik kreeg ook al een mail. 2 maand werd me echt te lang. Kwam toevallig een marktplaats SM langs voor 550, nauwelijks gebruikt en sprong daarop en kreeg geld terug van camera nu.nl. geschikt van ze, top.

Verzonden met mijn CPH2145 en de Dronepilots.nl app
 
Bevalt de smartcontroller ,ik wil er misschien ook wel een kopen maar wil eigenlijk eerst weten of die echt beter is dan de controller die je bij de mini 2 krijgt

Verzonden met mijn CPH2145 en de Dronepilots.nl app
Uitstekend! Een flinke uitgave maar niet meer hoeven te klooien met kabeltjes naar je telefoon, wankele montage of hoeven te verbinden als extra stap maakt het allemaal een stuk gebruiksvriendelijker. Binnen 30 sec in de lucht. Je haalt ook een probleemschakel (je mob) er tussenuit die vast kan lopen, gebeld kan worden of traag door x oorzaken. In mijn geval hoef ik hierdoor ook niet de nieuwste mob te hebben. Stevige plastics, rubber voor extra grip, solide joysticks en mooi super helder en groot scherm. Tevens veel meer opslagcapaciteit dan je mob. Wel even kijken welke drones je wil vliegen ivm comptabiliteit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jaap116
Ik heb nu ook de smart controller en hij bevalt echt super, ook de HDMI aansluiting die je weer kan verbinden met de DJI goggles werkt ook goed, blij dat ik de goggles nog niet weggedaan had. Bedankt voor je antwoord, had ik zeker wat aan vandaar dat ik de controller gekocht heb.
Uitstekend! Een flinke uitgave maar niet meer hoeven te klooien met kabeltjes naar je telefoon, wankele montage of hoeven te verbinden als extra stap maakt het allemaal een stuk gebruiksvriendelijker. Binnen 30 sec in de lucht. Je haalt ook een probleemschakel (je mob) er tussenuit die vast kan lopen, gebeld kan worden of traag door x oorzaken. In mijn geval hoef ik hierdoor ook niet de nieuwste mob te hebben. Stevige plastics, rubber voor extra grip, solide joysticks en mooi super helder en groot scherm. Tevens veel meer opslagcapaciteit dan je mob. Wel even kijken welke drones je wil vliegen ivm comptabiliteit.

Verzonden met mijn CPH2145 en de Dronepilots.nl app
 
Hmmm, ik heb de knoop nog niet doorgehakt aangezien ik met veel belangstelling naar de Autel Robotics EVO Lite + kijk

 
  • Leuk
Waarderingen: rcee