Texel een week geleden

Broertje

Member
Lid geworden
20 jun 2018
Berichten
93
Waarderingsscore
47
Punten
18
Leeftijd
58
Locatie
Lelystad
Vorige week met gezinnetje even wezen uitwaaien op Texel.
Ja idd, die week van BFT 10 :)
Je wil dan vliegen...beelden maken. Bij een BFT 6/7 toch de gok tussen de buien genomen.
De Mavic hing soms echt geheel scheef, ik heb maar een shot echt flink moeten corrigeren op de horizon in Premiere. Wat is het toch een geweldig mooi apparaat.

Bedankt voor het kijken.

 
Stoer om toch de lucht in te gaan. Mag ik vragen welke muziek je hebt gebruikt? Die onheilspellende muziek past perfect bij de beelden, goed gekozen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Broertje
De Wadden blijven een geweldig brok natuur. Dank jullie wel.
Voor mij was het ook even kijken hoor wat de Mavic aan kon. Niet gelijk te hoog. De muziek is van August Wilhelmsson (staat ook keurig op Youtube aangegeven hoor). Deze man maakt prachtige stukken muziek, zoek maar eens op Youtube. Ideaal voor dergelijke montages.
Omdat het best grauw achtig weer was vond ik het er wel goed bij passen.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
Vorige week met gezinnetje even wezen uitwaaien op Texel.
Ja idd, die week van BFT 10 :)
Je wil dan vliegen...beelden maken. Bij een BFT 6/7 toch de gok tussen de buien genomen.
De Mavic hing soms echt geheel scheef, ik heb maar een shot echt flink moeten corrigeren op de horizon in Premiere. Wat is het toch een geweldig mooi apparaat.

Bedankt voor het kijken.

Mooi hoor. Ik was er tijdens de kerstdagen en heb de P4 daar ook laten vliegen. Beelden moet ik nog uitzoeken en editten, maar de vuurtoren is altijd een mooi punt om erbij te nemen en heb ik dus ook ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Broertje
Mooi stukje geworden, kom zelf ook geregeld op Texel voor de vogels, altijd vakantie gevoel.
Enige wat me opviel is dat er wat meer contrast en kleur in de beelden mag.
 
Mooi stukje geworden, kom zelf ook geregeld op Texel voor de vogels, altijd vakantie gevoel.
Enige wat me opviel is dat er wat meer contrast en kleur in de beelden mag.

Texel is iid altijd vakantie gevoel :)
Overigens was het licht zo saai en somber, dan moet je het nemen zoals het is. Ik heb wel color grading gedaan.
Maar het ene beeldscherm is het andere niet, dat hou je. Als ik op m'n laptopje edit en kijk het daarna op mijn grote plasma....altijd verschil.