Te koop phantom 4 pro en acessoires

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Travel and Drones

Well-Known Member
Lid geworden
25 jul 2017
Berichten
658
Waarderingsscore
486
Punten
63
Locatie
Purmerend
Beste ,

Ik wil mijn
Phantom 4 Pro verkopen
weinig gebruikt, zo goed als nieuw,IMG_1321.JPG geen krasjes, weinig vlieguren, inclusief 4 batterijen, 4 extra sets propellors, batterij-oplader, intelligente multicharger hub, auto-oplader, motorbeschermers, hardcasetrolley opbergbox, 1 CPL filter, 1 ND 8 filter, alle bijbehorende kabels

Totaal euro 1250
Afhalen en testvlucht in purmerend


ATTACH=full]664[/ATTACH]IMG_1229.JPGIMG_1230.JPG


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 

Bijlagen

  • IMG_1324.JPG
    IMG_1324.JPG
    323,4 KB · Weergaven: 49
Mooie set! Hoezo doe je deze weg?

Verzonden met mijn SM-N960F en de Dronepilots.nl app

Ik vlieg veel ivm mijn werk bij een bekende luchtvaartmaatschappij en wil nog weleens mijn drone meenemen Ik heb ook de mavic pro platinum en de parrot anafi . Ik gebruikte de phantom niet zoveel daarna ,alleen hier in nederland en neem altijd de andere drones mee dan kan ik alleen met handbaggage vliegen.

Ps ik zie dat je uit heerlen komt.
Ik ben in heerlen geboren , in het aarveld

Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
Ik vlieg veel ivm mijn werk bij een bekende luchtvaartmaatschappij en wil nog weleens mijn drone meenemen Ik heb ook de mavic pro platinum en de parrot anafi . Ik gebruikte de phantom niet zoveel daarna ,alleen hier in nederland en neem altijd de andere drones mee dan kan ik alleen met handbaggage vliegen.

Ps ik zie dat je uit heerlen komt.
Ik ben in heerlen geboren , in het aarveld

Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Aha cool. Ik woon er nog niet zo heel lang dus ben nog niet heel bekend met de verschillende wijken. Maar begrijpelijk dat je hem daarom verkoopt.

Verzonden met mijn SM-N960F en de Dronepilots.nl app