Sony komt begin volgend jaar met AI-drone Airpeak

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.279
Waarderingsscore
2.915
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl
Sony komt begin volgend jaar met AI-drone Airpeak

Elektronicafabrikant Sony komt volgend jaar met een eigen drone op de markt, onder de naam Airpeak. Het bedrijf zegt ‘geïnspireerd’ te zijn door de recente ontwikkelingen op de dronemarkt. Sony zegt zich met Airpeak vooral op videomakers en industriële gebruikers te gaan richten. Benadrukt wordt de integratie van kunstmatige intelligentie.

Lees verder
 
Hierbij wat speculaties:Sony4.jpgSony4.jpgSony4.jpgSony3.jpgSony2.jpgSony1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nieuw type videoband? ;)
Ik kan er geen chocola van maken. Wat zou dit moeten zijn?
 
  • Leuk
Waarderingen: DJIWhite Mavic pro
Ah, ja dat is duidelijk. Ziet er nog wat lomp uit, maar als dit het is zal Sony daar wel een gelikter design van maken.
Op de YouTube video meen ik toch een glimp van een arm te zien. Dat wijkt dan weer af van de tekeningen.
 
Idd, dit lijkt enkel op het frame.
 

Bijlagen

  • US20200036901A1.pdf
    840,5 KB · Weergaven: 7
Sony komt begin volgend jaar met AI-drone Airpeak

Elektronicafabrikant Sony komt volgend jaar met een eigen drone op de markt, onder de naam Airpeak. Het bedrijf zegt ‘geïnspireerd’ te zijn door de recente ontwikkelingen op de dronemarkt. Sony zegt zich met Airpeak vooral op videomakers en industriële gebruikers te gaan richten. Benadrukt wordt de integratie van kunstmatige intelligentie.

Lees verder
Ook voor de recreatieve gebruiker wat gaat dit ong. Kosten?

Verzonden met mijn Redmi 8A en de Dronepilots.nl app
 
Geen idee, er zijn nog geen details bekend over de producten, de doelgroepen, laat staan prijzen.