snel examens doen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

H2O

New Member
Lid geworden
17 feb 2020
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
69
Locatie
Hilversum
Hoe weet welk bedrijf/instituut tot de beste opleiders in Nederland behoren? Kun je dat afleiden uit reviews of hoe geslaagden % etc.?
Is het slim om voor 1 juli a.s. jde "diploma's" te behalen i.v.m. nwe wett. regels?
 
Is het slim om voor 1 juli a.s. jde "diploma's" te behalen i.v.m. nwe wett. regels?

Dat hangt er van af wat je met je drone gaat doen, dus die informatie is essentieel.
 
Dat hangt er van af wat je met je drone gaat doen, dus die informatie is essentieel.

ik wil professioneel piloot worden en bij voorkeur overal in Nederland kunnen werken.
 
Dan is het goed om te weten dat nu behaalde diploma's op 1 juli 2021 zullen vervallen. Voor diploma's behaald voor 6/2021 komt er mogelijk een vrijstelling voor de "nieuwe" normering. Hoe dat er precies uit gaat zien is naar mijn weten nog niet bekend.
 
Oke, dus wachten met examen afleggen direct na 1 juli, wel kun je daarvoor de betreffende opleidingen volgen lijkt mij, of niet?
 
Oke, dus wachten met examen afleggen direct na 1 juli, wel kun je daarvoor de betreffende opleidingen volgen lijkt mij, of niet?

Ik denk dat niemand dat nog echt kan vertellen omdat er simpelweg nog geen prijzen / kosten met betrekking tot de nieuwe kwalificaties bekend zijn.