Smartphone scherm (DJI fly app) spiegelen naar 2de scherm mogelijk?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Wes56

Active Member
Lid geworden
7 nov 2020
Berichten
300
Waarderingsscore
154
Punten
43
Leeftijd
42
Locatie
Belgie
Beste,
Voor mijn mini 2 heb ik een vraagje.
Iemand een idee of het mogelijk is om mijn android smartphone scherm te spiegelen naar een android tablet via bluetooth?
Ik zou graag het live beeld(dji fly app) op een 2de scherm krijgen zodat daar een 2de persoon kan meekijken.
Een 2de persoon moet dan niet over mijn schouder zien op het kleine scherm van mijn smartphone indien hij wil meekijken.
Zelf probeerde ik met anydesk for android of gelijkaardige app maar je hebt hiervoor wifi nodig.
Alvast bedankt.
Mvg Wes.
 
Beste,
Voor mijn mini 2 heb ik een vraagje.
Iemand een idee of het mogelijk is om mijn android smartphone scherm te spiegelen naar een android tablet via bluetooth?
Ik zou graag het live beeld(dji fly app) op een 2de scherm krijgen zodat daar een 2de persoon kan meekijken.
Een 2de persoon moet dan niet over mijn schouder zien op het kleine scherm van mijn smartphone indien hij wil meekijken.
Zelf probeerde ik met anydesk for android of gelijkaardige app maar je hebt hiervoor wifi nodig.
Alvast bedankt.
Mvg Wes.
kijk hier even Uw Android-scherm casten via de Google Home-app - Chromecast Help
 
Bedankt voor de reactie maar niet echt wat ik zoek. Ik heb een chromecast voor mijn tv maar hiervoor heb je Wifi nodig.
Ik zoek iets om mijn android smartphone naar een android tablet te casten via bluetooth.
 
Meestal vlieg ik niet thuis met de drone. In de natuur heb ik geen wifi.
Er zijn er die er al in zijn geslaagd maar hoe ze het doen is me niet duidelijk.
 
In de natuur heb ik geen wifi.
Het overgrote deel van de huidige Android telefoons kan je als wifi hotspot instellen. Altijd wifi bij de hand.
 
Hoe zou je dit kunnen doen denk je? Misschien dat ik dan met bijvoorbeeld anydesk ofzo het beeld van de smartphone ook op een tablet kan krijgen.
 
Hoe zou je dit kunnen doen denk je? Misschien dat ik dan met bijvoorbeeld anydesk ofzo het beeld van de smartphone ook op een tablet kan krijgen.
Legio voorbeelden op het net te vinden:

 
Top! Zou iets kunnen zijn wat ik zoek. Alleen is deze app blijkbaar niet compatibel voor mijn tablet. Misschien dat er nog dergelijke mirror app's zijn.

Blijkbaar was hier ook iemand dergelijke vraag:
 
Laatst bewerkt: