Skins Mini 2

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Zorbat

Active Member
Lid geworden
25 jan 2021
Berichten
346
Waarderingsscore
118
Punten
43
Locatie
Flevoland
Hallo,

Aangezien de zoekfunctie niet werkt sinds de Forum update plemp ik de vraag maar in de hoop dat iemand een link naar een bestaand topic of verkooppunt weet.

  1. Aangezien ik toch eigenlijk mijn Mini 2 wat beter wil kunnen zien (VLOS) en die grijze 'buik' niet helpt zou ik toch iets van een skin voor de Mini 2 willen proberen en eigelijk het lieftste eentje die er meerdere keren op en af kan (soms wil je juist iets meer stealth kunnen vliegen).
    De DJI skin set vind ik niks en zoek dus wat anders.

  2. Voor binnen vliegen (ik doe dat in een ruime wopnkamer om wat dingen te proberen) gebruik ik de officiele DJI Mini Prop Guards voor de NIET Japanse versie (MM2PG) van de Mini2.
    Nu gaat het voor wat betreft het dichtklikken van de voorste armen echt simpel maar bij beide achter armen moet ik echt enorm met duim en wijsvinger persen om de sluiting te laten klikken terwijl op het
    DJI installatiefilmpje echt heel makkelijk gaat.
    Echt diverse keren geprobeerd en het probleem blijft. An sich niet heel erg ware het niet dat die sluiting van hard plastic zijn en ik (zeker bij het eraf halen) vrees dat dat klipje wel eens af zou kunnen breken.

    Nu heb ik ergens gelezen dat: '
    The MM2 arms are just a smidge larger, so you just squeeze a little and the clips for the props guard close just fine and it works perfectly' waarbij het ging of de Mavic Mini

    Dus het zou zo kunnen zijn dat de verkeerde Propeller Guard in de doos zat (sticker op doos zegt MM2PG en de doos zelf zegt ook 'Mini 2 Propeller Guard'


    Er staat geen part nummer op de propeller dus ik kan niet bepalen of de juiste propeller guard in de doos zat.

    Iemand anders met dezelfde ervaring ivm het dichtklikken van de achterste klips?
 
Laatst bewerkt: