SJRC F11

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Ferdi

New Member
Lid geworden
21 jul 2019
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
59
Locatie
5845
Ik heb zojuist een SJRC F11 aangeschaft maar kan het netwerk van de drone niet op mijn telefoon vinden. Ik heb een Samsung Galasy J5. Weet iemand wat het probleem kan zijn en hoe ik de drone in mijn netwerk kan zien, zodat ik gebruik kan maken van de app die bij deze drone hoort?
 
Laatst bewerkt:
Werkt zoiets niet andersom? Dat je je telefoon of tablet aanmeldt bij het netwerk van de drone?
 
Normaal maakt de drone een eigen wifi ssid waarmee je moet connecten tevens moet je de sim data uitzetten op de gsm zo werkt het tenminste bij mijn e58
 
Mogelijk dat jouw drone gebruikmaakt van de 5 GHz wifi band ipv de 2.4 GHz. En volgens mij zijn de J-toestellen van Samsung instapmodellen en die ondersteunen volgens mij de 5 GHz band niet... Correct me if I'm wrong! ;)

Verder zou het zo moeten werken: drone aan, zendt zijn eigen WiFi SSID uit, deze is zichtbaar op je telefoon en dan connecten met dat netwerk. SSID wachtwoord drone invoeren en je hebt verbinding, welke nodig is voor de bijbehorende app.
 
Heb net even op internet gekeken en idd de fpv is 5g, ik wist niet eens dat er nog smartphones bestonden zonder 5g wifi
 
Iemand een idee waarom de waipont gedeelte van de app sjrc f11 niet werkt op een samsung s8+ het enige wat ik krijg is zie foto. De machtegingen staan gewoon aan dat de app van locatie van de samsung gebruik mag maken. En uiteraard staat locatie van de samsung ook aan.Screenshot_20190829-122626_SJ%20GPS%20PRO.jpeg

Verzonden met mijn SM-G955F en de Dronepilots.nl app